dc.contributor.advisor |
Juříková, Martina
|
|
dc.contributor.author |
Chovancová, Michaela
|
|
dc.date.accessioned |
2013-10-08T13:35:27Z |
|
dc.date.available |
2013-10-08T13:35:27Z |
|
dc.date.issued |
2011-10-01 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/22462
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce se zabývá využitím komunikačních nástrojů v neziskové organizaci. Teoretická část je zaměřena na úvod do problematiky počínaje stručným popisem organizací neziskového sektoru, přes marketing a komunikaci v neziskové organizaci až po efektivitu komunikačních aktivit a její hodnocení. V praktické části je představeno Canisterapeutické centrum Zlín, za pomoci kvalitativního výzkumu je analyzována jeho komunikace s důrazem na reklamu a komunikaci se specifickými cílovými skupinami, zejména dobrovolníky. Zmapovány jsou i vybrané konkurenční přístupy. Na základě všech poznatků jsou vytvořeny návrhy na zlepšení komunikace centra. Z teoretické části práce, výsledků výzkumu a doporučení v části praktické je formulován projekt na získání dobrovolníků ? canisterapeutických týmů pro zlínské centrum. |
cs |
dc.format |
109 |
cs |
dc.format.extent |
2578912 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
nezisková organizace
|
cs |
dc.subject |
komunikace
|
cs |
dc.subject |
efektivní komunikace
|
cs |
dc.subject |
komunikační mix
|
cs |
dc.subject |
canisterapie
|
cs |
dc.subject |
dobrovolnictví
|
cs |
dc.subject |
dobrovolník
|
cs |
dc.subject |
non-profit organization
|
en |
dc.subject |
communication
|
en |
dc.subject |
effective communication
|
en |
dc.subject |
communi-cation mix
|
en |
dc.subject |
canistherapy
|
en |
dc.subject |
volunteering
|
en |
dc.subject |
volunteer
|
en |
dc.title |
Využití komunikačních nástrojů v neziskové organizaci |
cs |
dc.title.alternative |
Use of Communication Tools in a Non-profit Organization |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Kubíčková, Eliška |
|
dc.date.accepted |
2012-10-12 |
|
dc.description.abstract-translated |
This thesis deals with the use of communication tools in non-profit organization. The theoretical part focuses on an introduction to the topic, starting with brief description of non-profit organizations, over marketing and communication in non-profit organization to efficiency of communication activities and its evaluation. In the practical part of the thesis, Canisterapeutické centrum Zlín is introduced, then - with the help of qualitative research means ? its communication is analyzed, focusing on advertising and specific target groups, especially volunteers. Also some competitive approaches are mentioned. According to the results, several recommendations for communication improvements of the center are given. From the theoretical part, analysis results and given recommendations in the practical part, the project is drawn. The project aims at obtaining new volunteers ? canistherapeutic teams for the centre. |
en |
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/185
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Řízení netržních a sociálních služeb |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Non-Profit and Social Services Administration |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Hospodářská politika a správa |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economic Policy and Administration |
en |
dc.identifier.stag |
26820
|
|
utb.result.grade |
C |
|
dc.date.submitted |
2012-09-17 |
|