Analýza obchodní strategie rozvoje pro firmu Karop s.r.o.
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Krenar, Petr
|
|
dc.contributor.author |
Ptáček, Michal
|
|
dc.date.accessioned |
2013-10-08T16:15:33Z |
|
dc.date.available |
2013-10-08T16:15:33Z |
|
dc.date.issued |
2012-03-16 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/22518
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce na téma: Analýza obchodní strategie rozvoje pro firmu Karop s.r.o. bude rozdělena na část teoretickou a praktickou. V teoretické části budou popsány pojmy, které souvisí se strategickým řízením firmy s ohledem na podnikání malé a střední firmy. V praktické části práce bude popsána firma Karop s.r.o. Pro zmapování vnitřního a vnějšího prostředí firmy budou využity analýzy 7S, PEST, Porterova analýza konkurenčního prostředí. Na základě provedených analýz budou přijaty závěry pomocí SWOT analýzy. Pro zlepšení současné situace bude zvolena optimální strategie pro rozvoj firmy Karop s.r.o. s ohledem na návratnost daného konceptu. |
cs |
dc.format |
60 s. (53 568 znaků) |
cs |
dc.format.extent |
1777837 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Strategické řízení
|
cs |
dc.subject |
podnik a podnikání
|
cs |
dc.subject |
strategické alternativy
|
cs |
dc.subject |
franchising
|
cs |
dc.subject |
Strategic management
|
en |
dc.subject |
enterprise and entrepreneurship
|
en |
dc.subject |
strategic alternatives
|
en |
dc.subject |
franchising
|
en |
dc.title |
Analýza obchodní strategie rozvoje pro firmu Karop s.r.o. |
cs |
dc.title.alternative |
Analysis of Business Developement Strategy for the Company Karop s.r.o. |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Světlík, Jaroslav |
|
dc.date.accepted |
2012-06-13 |
|
dc.description.abstract-translated |
Bachelor thesis: Analysis of business strategy development of the company Karop Ltd. will be divided into theoretical and practical part. In theoretical part there will be described concepts which are related to strategic management of companies regarding to small and medium companies. In practical part the Karop Company Ltd will be described. For the mapping of internal and external business environment 7S analysis, PEST analysis and Porter's competitive environment analysis will be used. Based on the analyzes conclusions SWOT analysis will be adopted To improve the current situation optimal strategy for the development of the company Karop Ltd will be stated. with regard to the return of the concept. |
en |
dc.description.department |
Vyšší odborná škola ekonomická |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/123
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
27974
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2012-04-27 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account