Elektronická a online komunikace jako nástroj PR a brand managementu Studentské Unie UTB
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Štarchoň, Peter
|
|
dc.contributor.author |
Macháček, Petr
|
|
dc.date.accessioned |
2013-10-08T16:28:47Z |
|
dc.date.available |
2013-10-08T16:28:47Z |
|
dc.date.issued |
2011-10-01 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/22530
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce se věnuje problematice využívání elektronických nástrojů a nových médií, především sociálních sítí jako nástroje public relations a brand managementu organizací. V teoretické části se věnuje brand managementu a teorii public relations, ve které již zakomponovává nové poznatky z využívání sociálních médií. Praktická část práce analyzuje a představuje Studentskou Unii UTB o jejímž PR a brand managementu tato práce pojednává. Věnuje se také analýze stávající komunikace této organizace. V projektové části postupně přináší řešení problému zjištěných v předchozí analýze a představuje nový komunikační a vizuální manuál Studentské Unie UTB. |
cs |
dc.format |
102 s.(110 314 znaků) |
cs |
dc.format.extent |
3761899 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
public relations
|
cs |
dc.subject |
neziskové organizace
|
cs |
dc.subject |
Studentská Unie UTB
|
cs |
dc.subject |
brand management
|
cs |
dc.subject |
sociální média
|
cs |
dc.subject |
komunikace
|
cs |
dc.subject |
public relations
|
en |
dc.subject |
non-profit organisation
|
en |
dc.subject |
TBU Student Union
|
en |
dc.subject |
brand management
|
en |
dc.subject |
social media
|
en |
dc.subject |
communication
|
en |
dc.title |
Elektronická a online komunikace jako nástroj PR a brand managementu Studentské Unie UTB |
cs |
dc.title.alternative |
Electronic and Online Communication as a PR and Brand Management Tool at the TBU Student Union |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Kotyzová, Pavla |
|
dc.date.accepted |
2012-10-09 |
|
dc.description.abstract-translated |
This diploma thesis focuses at problematic of using electronic tools and mew media, mainly social media, as a new tool for public relations and brand management. Theoretical part describes theory of brand management and public relations, accomodating also latest findings from usage of social media. Practical part introduces TBU Student Union and it?s to-day public relations and brand management. It also analyses past communication activities od TBU SU. The diploma project introduces solution to problems presented in previous analysis accompanied with a new communication and visual guidelines custom made for TBU Student Union. |
en |
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/185
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
26432
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2012-09-17 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account