Elektronická a online komunikace jako nástroj PR a brand managementu Studentské Unie UTB

DSpace Repository

Language: English čeština 

Elektronická a online komunikace jako nástroj PR a brand managementu Studentské Unie UTB

Show simple item record

dc.contributor.advisor Štarchoň, Peter
dc.contributor.author Macháček, Petr
dc.date.accessioned 2013-10-08T16:28:47Z
dc.date.available 2013-10-08T16:28:47Z
dc.date.issued 2011-10-01
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/22530
dc.description.abstract Diplomová práce se věnuje problematice využívání elektronických nástrojů a nových médií, především sociálních sítí jako nástroje public relations a brand managementu organizací. V teoretické části se věnuje brand managementu a teorii public relations, ve které již zakomponovává nové poznatky z využívání sociálních médií. Praktická část práce analyzuje a představuje Studentskou Unii UTB o jejímž PR a brand managementu tato práce pojednává. Věnuje se také analýze stávající komunikace této organizace. V projektové části postupně přináší řešení problému zjištěných v předchozí analýze a představuje nový komunikační a vizuální manuál Studentské Unie UTB. cs
dc.format 102 s.(110 314 znaků) cs
dc.format.extent 3761899 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject public relations cs
dc.subject neziskové organizace cs
dc.subject Studentská Unie UTB cs
dc.subject brand management cs
dc.subject sociální média cs
dc.subject komunikace cs
dc.subject public relations en
dc.subject non-profit organisation en
dc.subject TBU Student Union en
dc.subject brand management en
dc.subject social media en
dc.subject communication en
dc.title Elektronická a online komunikace jako nástroj PR a brand managementu Studentské Unie UTB cs
dc.title.alternative Electronic and Online Communication as a PR and Brand Management Tool at the TBU Student Union en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Kotyzová, Pavla
dc.date.accepted 2012-10-09
dc.description.abstract-translated This diploma thesis focuses at problematic of using electronic tools and mew media, mainly social media, as a new tool for public relations and brand management. Theoretical part describes theory of brand management and public relations, accomodating also latest findings from usage of social media. Practical part introduces TBU Student Union and it?s to-day public relations and brand management. It also analyses past communication activities od TBU SU. The diploma project introduces solution to problems presented in previous analysis accompanied with a new communication and visual guidelines custom made for TBU Student Union. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/185 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 26432
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2012-09-17


Files in this item

Files Size Format View
macháček_2012_dp.pdf 3.587Mb PDF View/Open
macháček_2012_vp.pdf 208.9Kb PDF View/Open
macháček_2012_op.doc 153Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account