Marketing Analysis of a Floorball Club with Focus on its Stakeholders
Show full item record
No preview available
Title:
|
Marketing Analysis of a Floorball Club with Focus on its Stakeholders |
Author: |
Řehulka, Jakub
|
Advisor: |
Harvey, David
|
Abstract:
|
Primárním cílem této práce bylo vypracovat případovou studii zaměřenou na oblast sportovního marketingu, konkrétněji přiblížit čtenáři fungování marketingové složky v regionálním florbalovém klubu a představit základní stakeholdery takové organizace. Teoretická část této práce seznamuje čtenáře s poznatky odborné literatury relevantní k případové studii. Samotná případová studie se zabývá stručným představením klubu, analýzou jeho makro-prostředí, stakeholder analýzou a analýzou jeho stávajícíh marketingových aktivit. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/22613
|
Date:
|
2012-06-18 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav managementu a marketingu |
Discipline:
|
Management a ekonomika |
Grade for thesis and defense:
|
B
28328
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account