Marketing Analysis of a Floorball Club with Focus on its Stakeholders

DSpace Repository

Language: English čeština 

Marketing Analysis of a Floorball Club with Focus on its Stakeholders

Show full item record

No preview available
Title: Marketing Analysis of a Floorball Club with Focus on its Stakeholders
Author: Řehulka, Jakub
Advisor: Harvey, David
Abstract: Primárním cílem této práce bylo vypracovat případovou studii zaměřenou na oblast sportovního marketingu, konkrétněji přiblížit čtenáři fungování marketingové složky v regionálním florbalovém klubu a představit základní stakeholdery takové organizace. Teoretická část této práce seznamuje čtenáře s poznatky odborné literatury relevantní k případové studii. Samotná případová studie se zabývá stručným představením klubu, analýzou jeho makro-prostředí, stakeholder analýzou a analýzou jeho stávajícíh marketingových aktivit.
URI: http://hdl.handle.net/10563/22613
Date: 2012-06-18
Availability: Bez omezení
Department: Ústav managementu a marketingu
Discipline: Management a ekonomika
Grade for thesis and defense: B 28328


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
řehulka_2012_bp.pdf 2.121Mb PDF View/Open
řehulka_2012_vp.pdf 398.1Kb PDF View/Open
řehulka_2012_op.pdf 363.1Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account