Analýza konkurence vybraného produktu banky XY
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Dobeš, Kamil
|
|
dc.contributor.author |
Bělovská, Lucie
|
|
dc.date.accessioned |
2013-10-09T00:32:00Z |
|
dc.date.available |
2013-10-09T00:32:00Z |
|
dc.date.issued |
2012-04-02 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/22775
|
|
dc.description.abstract |
Hlavním cílem bakalářské práce je analýza konkurence vybraného produktu bankovní in-stituce Air Bank. Pro toto srovnání byl zvolen spořicí účet pro retailovou klientelu. Teoretická část se zabývá definicemi a druhy bank a jejich funkcemi na trhu. Právními předpisy, kterými se musí řídit, historickým vývojem. Hlavní zaměření se orientuje na ob-chodní banky a jejich obchody. Poznatky z tohoto segmentu jsou aplikovány do praktické části, která se zabývá výzkumem výhodnosti spořicího bankovního produktu v porovnání s třemi vybranými konkurenty. V praktické části jsou dále aplikovány poznatky analýzy o povědomí vybrané bankovní instituce a jejím postavení na trhu. Cílem je zjistit, jaké další možnosti pro svůj rozvoj Air Bank má. |
cs |
dc.format |
83 stran |
cs |
dc.format.extent |
1935872 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
banka
|
cs |
dc.subject |
spořicí účet
|
cs |
dc.subject |
retailové bankovnictví
|
cs |
dc.subject |
popltaky
|
cs |
dc.subject |
úrok
|
cs |
dc.subject |
klient
|
cs |
dc.subject |
bank
|
en |
dc.subject |
savings account
|
en |
dc.subject |
retail banking
|
en |
dc.subject |
fees
|
en |
dc.subject |
a client
|
en |
dc.title |
Analýza konkurence vybraného produktu banky XY |
cs |
dc.title.alternative |
Analysis of Competition Selected Product of the Bank XY |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Chwaszcz, Ondřej |
|
dc.date.accepted |
2012-06-05 |
|
dc.description.abstract-translated |
The main subject of this bachelor thesis is to analyze the competitiveness of one selected product from the Air Bank?s portfolio. For this purpose the saving account for retail clients was selected. The theoretical part deals with definitions and types of banks, their functions in the market, and also historical changes within the bank systems. Next part is focused on the legislation they have to follow. The main focus is aimed at commercial banks and their business. Fin-dings from this section are applied into the practical part which is engaged in research of benefits of one selected product. It is created as a comparison with three companies. The results of the analysis of the awareness about a given bank institution and its market position obtained in the theoretical part are then applied in the practical part. The aim is to determine what other options Air Bank has for its further development. |
en |
dc.description.department |
Ústav ekonomie |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/112
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management a ekonomika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and economics |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
22553
|
|
utb.result.grade |
C |
|
dc.date.submitted |
2012-05-18 |
|
local.subject |
bankovní produkty
|
cs |
local.subject |
konkurenceschopnost
|
cs |
local.subject |
bank's products
|
en |
local.subject |
competitiveness
|
en |
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account