Analýza konkurence vybraného produktu banky XY

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza konkurence vybraného produktu banky XY

Show simple item record

dc.contributor.advisor Dobeš, Kamil
dc.contributor.author Bělovská, Lucie
dc.date.accessioned 2013-10-09T00:32:00Z
dc.date.available 2013-10-09T00:32:00Z
dc.date.issued 2012-04-02
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/22775
dc.description.abstract Hlavním cílem bakalářské práce je analýza konkurence vybraného produktu bankovní in-stituce Air Bank. Pro toto srovnání byl zvolen spořicí účet pro retailovou klientelu. Teoretická část se zabývá definicemi a druhy bank a jejich funkcemi na trhu. Právními předpisy, kterými se musí řídit, historickým vývojem. Hlavní zaměření se orientuje na ob-chodní banky a jejich obchody. Poznatky z tohoto segmentu jsou aplikovány do praktické části, která se zabývá výzkumem výhodnosti spořicího bankovního produktu v porovnání s třemi vybranými konkurenty. V praktické části jsou dále aplikovány poznatky analýzy o povědomí vybrané bankovní instituce a jejím postavení na trhu. Cílem je zjistit, jaké další možnosti pro svůj rozvoj Air Bank má. cs
dc.format 83 stran cs
dc.format.extent 1935872 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject banka cs
dc.subject spořicí účet cs
dc.subject retailové bankovnictví cs
dc.subject popltaky cs
dc.subject úrok cs
dc.subject klient cs
dc.subject bank en
dc.subject savings account en
dc.subject retail banking en
dc.subject fees en
dc.subject a client en
dc.title Analýza konkurence vybraného produktu banky XY cs
dc.title.alternative Analysis of Competition Selected Product of the Bank XY en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Chwaszcz, Ondřej
dc.date.accepted 2012-06-05
dc.description.abstract-translated The main subject of this bachelor thesis is to analyze the competitiveness of one selected product from the Air Bank?s portfolio. For this purpose the saving account for retail clients was selected. The theoretical part deals with definitions and types of banks, their functions in the market, and also historical changes within the bank systems. Next part is focused on the legislation they have to follow. The main focus is aimed at commercial banks and their business. Fin-dings from this section are applied into the practical part which is engaged in research of benefits of one selected product. It is created as a comparison with three companies. The results of the analysis of the awareness about a given bank institution and its market position obtained in the theoretical part are then applied in the practical part. The aim is to determine what other options Air Bank has for its further development. en
dc.description.department Ústav ekonomie cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/112 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Management a ekonomika cs
dc.thesis.degree-discipline Management and economics en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 22553
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2012-05-18
local.subject bankovní produkty cs
local.subject konkurenceschopnost cs
local.subject bank's products en
local.subject competitiveness en


Files in this item

Files Size Format View
bělovská_2012_bp.pdf 1.846Mb PDF View/Open
bělovská_2012_vp.doc 71Kb Microsoft Word View/Open
bělovská_2012_op.zip 27.22Kb Unknown View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account