Analýza organizační struktury nákupu společnosti Promens a.s.
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Fialová, Šárka
|
|
dc.contributor.author |
Martinec, Tomáš
|
|
dc.date.accessioned |
2013-10-09T00:41:34Z |
|
dc.date.available |
2013-10-09T00:41:34Z |
|
dc.date.issued |
2012-04-02 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/22788
|
|
dc.description.abstract |
Předložená bakalářská práce se zaměřuje na současné organizování nákupu ve společnosti Promens a.s. Hlavním cílem této práce je doporučení zlepšení organizace a vhodné doplnění struktury nákupu a zvýšení jeho konkurenceschopnosti. V teoretické části jsou obecně popsány souvislosti s organizační strukturou a procesem nákupu. V praktické části jsou poznatky z teorie převedeny na společnost Promens a.s. Na závěr je stručné zhodnocení této analýzy a jsou zde uvedeny možné návrhy a doporučení. |
cs |
dc.format |
57 |
cs |
dc.format.extent |
2310192 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Organizace
|
cs |
dc.subject |
náklady
|
cs |
dc.subject |
struktura
|
cs |
dc.subject |
nákup
|
cs |
dc.subject |
materiál
|
cs |
dc.subject |
dodavatel
|
cs |
dc.subject |
nákupce
|
cs |
dc.subject |
Organization
|
en |
dc.subject |
costs
|
en |
dc.subject |
structure
|
en |
dc.subject |
purchase
|
en |
dc.subject |
material
|
en |
dc.subject |
supplier
|
en |
dc.subject |
purchaser
|
en |
dc.title |
Analýza organizační struktury nákupu společnosti Promens a.s. |
cs |
dc.title.alternative |
Analysis of the Organizational Structure Purchase Promens a.s. |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Tučková, Zuzana |
|
dc.date.accepted |
2012-06-05 |
|
dc.description.abstract-translated |
The present bachelors thesis focuses on the current organization of purchase in the company Promens a.s. The main aim of this work is the recommendation to improve the organization and the appropriate completion of the purchase structure and the increase of its competitiveness. The theoretical part describes the general connection with the organizational structure and the process of purchase. In the practical part is knowledge from the theory transferred to the company Promens a.s. Finally, there is a brief evaluation of this analysis, and there are presented possible suggestions and recommendations. |
en |
dc.description.department |
Ústav podnikové ekonomiky |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/117
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management a ekonomika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
22315
|
|
utb.result.grade |
C |
|
dc.date.submitted |
2012-05-18 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account