dc.contributor.advisor |
Vávrová, Soňa
|
|
dc.contributor.author |
Kadlecová, Martina
|
|
dc.date.accessioned |
2013-10-09T02:30:17Z |
|
dc.date.available |
2013-10-09T02:30:17Z |
|
dc.date.issued |
2011-10-01 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/22841
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce se věnuje problematice profesního vzdělávání zaměstnanců sociálních služeb. Teoretická část poskytuje náhled do současného stavu vzdělávání včetně legisla-tivních aspektů a motivace zaměstnanců. V praktické části se zabývám názory zaměstnanců sociálních služeb a jejich zkušenostmi s profesním vzděláváním v organizaci.Výstupem praktické části jsou návrhy a doporučení pro praxi. Projektová část navazuje svou žádostí o finanční podporu na praktickou. Projekt vzešel z potřeby pracovníků rozšířit si své odborné dovednosti o proškolení v bazální stimulaci |
cs |
dc.format |
84 s. |
cs |
dc.format.extent |
1111104 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Klíčová slova: profesní vzdělávání
|
cs |
dc.subject |
zaměstnanci
|
cs |
dc.subject |
motivace
|
cs |
dc.subject |
názory
|
cs |
dc.subject |
zkušenosti
|
cs |
dc.subject |
sociální služby
|
cs |
dc.subject |
kvalita
|
cs |
dc.subject |
Keywords: vocational education
|
en |
dc.subject |
employees
|
en |
dc.subject |
motivation
|
en |
dc.subject |
opinions
|
en |
dc.subject |
experiences
|
en |
dc.subject |
social services
|
en |
dc.subject |
quality
|
en |
dc.title |
Profesní vzdělávání zaměstnanců v sociálních službách |
cs |
dc.title.alternative |
Professinonal Education of Employees in Social Services |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Kroutilová Nováková, Radana |
|
dc.date.accepted |
2012-10-11 |
|
dc.description.abstract-translated |
This dissertation work treats the issue of vocational education of employees in social services. The theoretical par provides insight to the present condition of education in social services including legislative aspects and employee's motivation. In the practical part I deal with the employee's opinions and theirs experiences with professional education in the organization. The outcomes of the practical part are suggestions and recommendations for practice use. The project part relates to practical part by the request for financial support. The project came out of the need of employees to incease their professional skills of education in badal stimulation. |
en |
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/185
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Řízení netržních a sociálních služeb |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Non-Profit and Social Services Administration |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Hospodářská politika a správa |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economic Policy and Administration |
en |
dc.identifier.stag |
26822
|
|
utb.result.grade |
C |
|
dc.date.submitted |
2012-09-17 |
|