Maloobchodní mix firmy Ordiczech a návrhy na jeho zlepšení

DSpace Repository

Language: English čeština 

Maloobchodní mix firmy Ordiczech a návrhy na jeho zlepšení

Show full item record

No preview available
Title: Maloobchodní mix firmy Ordiczech a návrhy na jeho zlepšení
Author: Jašková, Tereza
Advisor: Vilímek, Tomáš
Abstract: Tato bakalářská práce se zabývá maloobchodním mixem firmy Ordiczech. Je rozdělena na dvě části, a to na část teoretickou a praktickou. Teoretická část se zabývá samotným pojmem retailing, dále maloobchodním mixem obecně, největší část je věnována marketingovým a komerčním komunikacím používaných v retailingu. Závěr teoretické části popisuje nejlepší způsoby podpory prodeje v maloobchodě. Praktická část je zaměřena již na konkrétní firmu Ordiczech, je zde analyzována struktura firmy, její aktivity a marketing. V závěru je navrhnuto řešení na zlepšení jejího maloobchodního mixu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/22852
Date: 2012-03-16
Availability: Bez omezení
Department: Vyšší odborná škola ekonomická
Discipline: Marketing
Grade for thesis and defense: A 28048


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
jašková_2012_bp.pdf 1.654Mb PDF View/Open
jašková_2012_vp.pdf 653.9Kb PDF View/Open
jašková_2012_op.pdf 389.2Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account