Marketingová strategie rozvoje cestovního ruchu v mikroregionu Kroměřížska
Show full item record
No preview available
Title:
|
Marketingová strategie rozvoje cestovního ruchu v mikroregionu Kroměřížska |
Author: |
Grussová, Anna
|
Advisor: |
Schneider, Jaromír
|
Abstract:
|
Cílem této diplomové práce je představit mikroregion Kroměřížska jako území s mimořádným potenciálem v turistické oblasti, jenž dosud není dostatečně využíván, a vytvoření strategie pro rozvoj jeho pozice jako atraktivní turistické destinace. První část je věnována teoretickým poznatkům z oblasti marketingu cestovního ruchu, z čehož vychází následující analytická část. Tato je zaměřena zejména na podrobné zmapování celého území. Jsou zde popsány historické, kulturní, přírodní a turistické podmínky v regionu. Je zde také řešena současná nabídka služeb a infrastruktury, celkové shrnutí je pak provedeno formou SWOT analýzy. Z předchozích dvou částí vznikl námět na řešení aktuálních problémů rozvoje daného území a vytvoření strategie pro odstranění nedostatků a vytváření infrastruktury cestovního ruchu, která zvýší turistickou návštěvnost a zároveň pomůže k vyšší zaměstnanosti obyvatel na vymezeném území. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/2289
|
Date:
|
2006-05-12 |
Availability:
|
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 12.05.2011
|
Department:
|
Ústav managementu |
Discipline:
|
Management a marketing |
Grade for thesis and defense:
|
A
3849
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account