dc.contributor.advisor |
Illík, Rostislav
|
|
dc.contributor.author |
Kolovrátková, Eva
|
|
dc.date.accessioned |
2013-10-09T04:08:32Z |
|
dc.date.available |
2013-10-09T04:08:32Z |
|
dc.date.issued |
2012-02-15 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/22907
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce se ve své teoretické části zabývá definicí globálních problémů a jejich pří-padným řešením pomocí uměleckého výstupu. Stručným průletem historií i současností světo-vého umění jmenuji vybrané umělce, kampaně, organizace nebo skupiny bojující s příčinami a řešící důsledky politických, sociálních a kulturních problémů. Uvádím také kritéria a pod-mínky dobré kampaně, které jsem vytvořila pomocí analýzy svého veřejného průzkumu. V praktické části se zaměřuji na oslovení veřejnosti a upozorňování na aktuální problémy po-mocí časopisu, který prezentuje ty nejzajímavější umělce současnosti. |
cs |
dc.format |
64 s. (113 900 znaků) |
cs |
dc.format.extent |
4339971 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Umělecký boj
|
cs |
dc.subject |
protest
|
cs |
dc.subject |
globální problémy
|
cs |
dc.subject |
veřejný průzkum
|
cs |
dc.subject |
časopis
|
cs |
dc.subject |
Artistic fight
|
en |
dc.subject |
protest
|
en |
dc.subject |
global issues
|
en |
dc.subject |
public research
|
en |
dc.subject |
magazine
|
en |
dc.title |
Layout časopisu se sociální, kulturní a politickou tématikou |
cs |
dc.title.alternative |
Layout of a Magazine Dealing with Social, Cultural and Political Issues |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Eliška, Jiří |
|
dc.date.accepted |
2012-10-10 |
|
dc.description.abstract-translated |
The thesis in its theoretical part deals with the definition of global issues and with the possibili-ty of solving them by art outputs. After a look into the world's art history and presence I name a few chosen artists, artistic groups, campaigns or organizations fighting with causes and sol-ving the consequences of the political, social and cultural issues. I also name criteria and con-ditions of a successful campaign, which I created by analyzing my public research. The practi-cal part is focused on alarming the audience and society and on pointing out current issues. I do that through the magazine that presents the most interesting artists of the present. |
en |
dc.description.department |
Ústav reklamní fotografie a grafiky |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/129
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Multimedia a design - Grafický design |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Multimedia and Design - Graphic Design |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
BcA. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Výtvarná umění |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Visual Arts |
en |
dc.identifier.stag |
27777
|
|
utb.result.grade |
C |
|
dc.date.submitted |
2012-09-17 |
|