Event marketing a jeho pozice v komunikačním mixu
Show full item record
No preview available
Title:
|
Event marketing a jeho pozice v komunikačním mixu |
Author: |
Hanák, Jakub
|
Advisor: |
Banyar, Milan
|
Abstract:
|
Předmětem této bakalářské práce na téma ?Event marketing a jeho pozice v komunikačním mixu? je využití event marketingu pro komunikaci. V teoretické části se zabývám vymezením event marketingu, jeho plánováním a vymezením mezi ostatními nástroji komunikačního mixu. Praktická část je zaměřena na analýzu komunikace prostřednictvím eventů ve firmě Rádio Čas. Cílem bakalářské práce je současné postavení event-marketingové komunikace na příkladu zavedené značky Rádia Čas ? Megakoncertu pro všechny bezva lidi. Pomocí dotazníkového šetření zjistit spokojenost návštěvníků a také obchodních partnerů Rádia Čas na Megakoncertu pro všechny bezva lidi. Na základě těchto výsledků vyvodit závěry a doporučení ke zlepšení stávajícího stavu tohoto eventu. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/22955
|
Date:
|
2011-10-01 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
Discipline:
|
Marketingové komunikace |
Grade for thesis and defense:
|
D
26055
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account