Projekt zvýšení spokojenosti zákazníků v internetovém obchodě www.i-parapety.cz
Show full item record
No preview available
Title:
|
Projekt zvýšení spokojenosti zákazníků v internetovém obchodě www.i-parapety.cz |
Author: |
Kubica, Ondřej
|
Advisor: |
Pilík, Michal
|
Abstract:
|
Hlavním cílem této práce je analyzovat a zvýšit stávající spokojenost zákazníků e-shopu www.i-parapety.cz. Práce je rozdělena na tři hlavní části a to teoretickou, analytickou a projektovou. Teoretická část je zaměřena na teoretické informace týkající se analyzování a zvyšování spokojenosti zákazníka. V druhé části diplomové práce je provedena analýza a zhodnocení stávající spokojenosti zákazníků e-shopu. Ve třetí části jsou navrhnuta různá doporučení, která by měla vést ke zvýšení spokojenosti a věrnosti zákazníků. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/22957
|
Date:
|
2012-06-18 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav managementu a marketingu |
Discipline:
|
Management a marketing |
Grade for thesis and defense:
|
B
21899
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account