Projekt zavedení nového výrobku firmy FAMILY DAVO na trh Zlínského kraje.
Show full item record
No preview available
Title:
|
Projekt zavedení nového výrobku firmy FAMILY DAVO na trh Zlínského kraje. |
Author: |
Urbanová, Lucie
|
Advisor: |
Pilík, Michal
|
Abstract:
|
Diplomová práce se zabývá problematikou procesu vzniku nového výrobku a jeho zavádění na trh prostřednictvím komunikačních nástrojů. V první části jsou zpracovány teoretické podklady týkající se fází vzniku nového výrobku a jeho komercializace skrze komunikační prostředky. Ve druhé - praktické části je analyzován postup zavádění nového výrobku na trh spolu s marketingovým výzkumem a identifikací konkurentů. Ze získaných výsledků je navržen projekt komunikační strategie při zavádění nového výrobku na trh s následným zhodnocením předností a slabin projektu. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/2313
|
Date:
|
2006-05-09 |
Availability:
|
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 09.05.2036
|
Department:
|
Ústav managementu |
Discipline:
|
Management a marketing |
Grade for thesis and defense:
|
A
3745
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account