Analýza konkurence firmy XYZ se zaměřením na znalost značky
Show full item record
No preview available
Title:
|
Analýza konkurence firmy XYZ se zaměřením na znalost značky |
Author: |
Machula, Pavel
|
Advisor: |
Šilhánová, Jana
|
Abstract:
|
Tématem bakalářské práce je analýza konkurence firmy XYZ se zaměřením na znalost značky. Obsah práce je rozdělen do dvou hlavních částí. V první části je zpracován vhodný teoretický podklad k tématu na základě poznatků z odborné literatury. Ve druhé, praktické části jsou nejprve provedeny modelové analýzy za použití SWOT analýzy a Porterova modelu pěti konkurenčních sil a poté následuje analýza konkurentů společnosti. Nakonec je proveden marketingový výzkum prostřednictvím dotazníkového šetření, zaměřený na znalost firmy vzhledem k vybraným konkurentům. Po vyhodnocení daných analýz jsou navržena doporučení ke zvýšení konkurenceschopnosti firmy. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/23176
|
Date:
|
2012-05-31 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Vyšší odborná škola ekonomická |
Discipline:
|
Marketing |
Grade for thesis and defense:
|
B
28225
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account