dc.contributor.advisor |
Živocký, Jan
|
|
dc.contributor.author |
Novotná, Pavla
|
|
dc.date.accessioned |
2013-10-09T15:05:13Z |
|
dc.date.available |
2013-10-09T15:05:13Z |
|
dc.date.issued |
2011-12-01 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/23245
|
|
dc.description.abstract |
Obsahem této bakalářské práce je detailní rozbor procesu vzniku animovaného filmu ?Trainman? od stádia literární přípravy, přes samotnou realizaci až k postprodukci tohoto audiovizuálního díla. V první teoretické části se věnuji analýze scénáře a kontextu jeho vzniku, dále inspiračním zdrojům, především noirovému filmu a komiksu, které jsou pro stylovou a estetickou stránku mého černobílého kresleného snímku klíčové. V této části se také zaobírám obsahem technického scénáře a vysvětluji volbu výtvarného řešení. V praktickém oddílu popisuji animační proces a v jeho průběhu vzniklé komplikace, poté nastiňuji problematiku postprodukce, ve které jsem výrazně řešila hlavně dramaturgii zvukové složky. V závěru hodnotím výsledek své práce v podobě katarze. |
cs |
dc.format |
38 s. (73 345 znaků) |
cs |
dc.format.extent |
10520822 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
kreslená animace
|
cs |
dc.subject |
komiks
|
cs |
dc.subject |
film noir
|
cs |
dc.subject |
existencialismus
|
cs |
dc.subject |
voice-over
|
cs |
dc.subject |
anarcho-punk
|
cs |
dc.subject |
classical drawn animation
|
en |
dc.subject |
comics
|
en |
dc.subject |
film noir
|
en |
dc.subject |
existentialism
|
en |
dc.subject |
voice-over
|
en |
dc.subject |
anarcho-punk
|
en |
dc.title |
Tvorba, reflexe a poučení z vytváření bakalářského filmu na téma "Trainman". |
cs |
dc.title.alternative |
Creation, reflection and learning from the creation of a bachelor's film "Trainman". |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Carrington, Michael |
|
dc.date.accepted |
2012-06-12 |
|
dc.description.abstract-translated |
The content of this thesis is a detailed analysis of the process of the animated film "The Trainman" from the literary preparation stage, through to the actual realization to the post- production.The theoretical section is devoted to the analysis of scenarios and context of its creation, as well as sources of inspiration, especially film noir and comics, which are in its style and aesthetic, crucial to my black and white drawn film. In this section I also deal with the content of the storyboard and explain the choices of my art design. The practical section describes the animation process and problems which arose during production, then I deal with the issue of post-production, in which I mainly address the audio components. The final section is where I evaluate my work in the form of catharsis. |
en |
dc.description.department |
Vyšší odborná škola filmová Zlín |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/131
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Klasická animovaná tvorba |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Classical Animation |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
BcA. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Výtvarná umění |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Visual Arts |
en |
dc.identifier.stag |
24155
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2012-05-18 |
|