Analýza efektivnosti využívání komunikačních toků ve firmě Michálek Elektro, s. r. o

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza efektivnosti využívání komunikačních toků ve firmě Michálek Elektro, s. r. o

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kloudová, Jitka
dc.contributor.author Valtr, Viktor
dc.date.accessioned 2010-07-14T06:02:32Z
dc.date.available 2010-07-21T08:57:10Z
dc.date.issued 2006-05-19
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/2330
dc.description.abstract Úkolem tohoto projektu je analyzovat komunikační kanály v dané firmě. V první části Vás seznámím s komunikací a vysvětlím, co to vlastně jsou komunikační kanály a jak jich využít. V druhé části provedu analýzu komunikace ve firmě Michálek - Elektro, s.r.o. a dle dosažených výsledků pak navrhnu určitá opatření na zlepšení komunikace v této firmě. Doufám, že moje práce přinese firmě očekávaný užitek a firma na základě této analýzy podnikne určitá opatření na optimalizaci komunikace. cs
dc.format 48 cs
dc.format.extent 918739 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 19.05.2008
dc.subject kominukační cs
dc.subject komunikace cs
dc.subject kanál cs
dc.subject analýza cs
dc.title Analýza efektivnosti využívání komunikačních toků ve firmě Michálek Elektro, s. r. o cs
dc.title.alternative Effeciency of communication flow exploitation analysis in company Michálek Elektro, s.r.o. en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Švarcová, Jena
dc.date.accepted 2006-06-14
dc.description.abstract-translated In this project I describe communication and communication channels. I write about forms of communication and I explained how to use some communication tools. Also you can find useful information about marketing mix and it's utilization in business there. In the Analytic part I will analyse the communication of the Michálek - Elektro, s.r.o. company. This company makes business with wiring material and other electronic material, which is used in all industrial branches. Group of customers forms about 500 constant customers from home handymen to large atomic power stations. en
dc.description.department Ústav ekonomie cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/112 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Management a ekonomika cs
dc.thesis.degree-discipline Management and economics en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 1713
dc.date.assigned 2006-03-13
utb.result.grade E
local.subject vnitrofiremní komunikace cs
local.subject elektrotechnické podniky cs
local.subject internal communication en
local.subject electrotechnical companies en


Files in this item

Files Size Format View
valtr_2006_bp.pdfBlocked 897.2Kb PDF View/Open
valtr_2006_vp.doc 51.5Kb Microsoft Word View/Open
valtr_2006_op.doc 52.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account