Vizuální styl společnosti s přesahem do interiéru, exteriéru i virtuálního prostředí

DSpace Repository

Language: English čeština 

Vizuální styl společnosti s přesahem do interiéru, exteriéru i virtuálního prostředí

Show simple item record

dc.contributor.advisor Skácel, Václav
dc.contributor.author Treuerová, Michaela
dc.date.accessioned 2013-10-09T16:40:04Z
dc.date.available 2013-10-09T16:40:04Z
dc.date.issued 2012-02-15
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/23326
dc.description.abstract Téma bakalářské práce "Vizuální styl společnosti s přesahem do interiéru, exteriéru i virtuálního prostředí" spočívá ve vypracování identity pro začínající společnost, resp. designové studio ve spolupráci se studentkou Ateliéru 3D Design - Veronikou Zelezníkovou. Teoretická část této práce seznamuje a pojednává o zásadách brandingu, corporate identity a web designu. Všechny předchozí poznatky jsem zúročila do finální podoby, která je aplikována v praxi a náhledy se nacházejí v praktické části této práce. cs
dc.format 41 s. (60 031 znaků) cs
dc.format.extent 2737303 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso sk
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject grafický vizuálny štýl cs
dc.subject identita cs
dc.subject branding cs
dc.subject logo cs
dc.subject značka cs
dc.subject typografia cs
dc.subject farebnosť cs
dc.subject webdizajn cs
dc.subject dizajnové štúdio cs
dc.subject reklama cs
dc.subject propagácia cs
dc.subject graphic visual style en
dc.subject identity en
dc.subject branding en
dc.subject logo en
dc.subject brand en
dc.subject typography en
dc.subject color en
dc.subject webdesign en
dc.subject design studio en
dc.subject advertisment en
dc.subject promotion en
dc.title Vizuální styl společnosti s přesahem do interiéru, exteriéru i virtuálního prostředí cs
dc.title.alternative Corporate Identity of a Company with an Overlaps into the Interior, Exterior and Virtual Enviroment en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Bajaník, Martin
dc.date.accepted 2012-06-13
dc.description.abstract-translated Bachelor thesis "Corporate Identity of Company with an Overlap into the Interior, Exterior and virtual Enviroment" consists in the development of identity for a beginning company, respectively. design studio in collaboration with the student of Studio 3D Design - Veronika Zelezníková. The theoretical part of this thesis introduces and disserts on the principles of branding, corporate identity and web design. All the above findings i put to use in final form, which is applied in practice and insights can be found in the practical part of this work. en
dc.description.department Ústav vizuální tvorby cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/130 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Multimedia a design - Vizuální komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Multimedia and Design - Visual Communication en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name BcA. cs
dc.thesis.degree-program Výtvarná umění cs
dc.thesis.degree-program Visual Arts en
dc.identifier.stag 27719
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2012-05-18


Files in this item

Files Size Format View
treuerová_2012_bp.pdf 2.610Mb PDF View/Open
treuerová_2012_vp.doc 86.5Kb Microsoft Word View/Open
treuerová_2012_op.doc 97Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account