Analýza prodeje bankovních produktů v telefonním centru společnosti XY a.s.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza prodeje bankovních produktů v telefonním centru společnosti XY a.s.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Cipovová, Eva
dc.contributor.author Strnadová, Simona
dc.date.accessioned 2013-10-09T16:40:37Z
dc.date.available 2013-10-09T16:40:37Z
dc.date.issued 2012-04-02
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/23327
dc.description.abstract Předmětem této bakalářské práce je analýza prodeje bankovních produktů v telefonním centru společnosti XY. Zahrnuje teoretickou a praktickou část. Teoretická část se zabývá definováním základních pojmů potřebných k pochopení dané problematiky. Rozebírá náklady, jejich členění a kalkulační metody vhodné pro hodnocení prodeje. Poznatky z teoretické části slouží jako podklad pro část praktickou. Ta je zaměřena na představení společnosti, její SWOT analýzu, analýzu nákladů z hlediska jejich členění a kalkulaci nákladů. Na základě zjištěných skutečností je pak v závěru stanoveno, které produkty jsou pro firmu ztrátové a které ziskové. cs
dc.format 75 s. cs
dc.format.extent 2485730 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject telefonní centrum cs
dc.subject náklady cs
dc.subject členění nákladů cs
dc.subject kalkulace cs
dc.subject typy kalkulace cs
dc.subject bankovní produkty cs
dc.subject call center en
dc.subject costs en
dc.subject costs classification en
dc.subject calculation en
dc.subject type of calculation en
dc.subject bank products en
dc.title Analýza prodeje bankovních produktů v telefonním centru společnosti XY a.s. cs
dc.title.alternative Sale Analysis of Banking Products in Callcenter of XY a.s. Company en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Král', Miloš
dc.date.accepted 2012-06-06
dc.description.abstract-translated Subject of this bachelor thesis is sale analysis of banking products in call center of XY company. It consists of theoretical and practical parts. Theoretical part is dealing with giving the definition of basic concepts needed to understand the issue. It analyzes the costs, their classification and types of calculation appropriate for appraisal of sale. The findings of theoretical part serve as a basic for the practical part. The practical part is focused on performance of the company, their SWOT analysis, costs analysis from the aspect of their structuring and costing. In conclusion, based on identified deficiencies, profitable and loss product have been identified. en
dc.description.department Ústav financí a účetnictví cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/113 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Management a ekonomika cs
dc.thesis.degree-discipline Management and economics en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 24414
utb.result.grade E
dc.date.submitted 2012-05-18


Files in this item

Files Size Format View
strnadová_2012_bp.pdf 2.370Mb PDF View/Open
strnadová_2012_vp.pdf 40.98Kb PDF View/Open
strnadová_2012_op.doc 75Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account