Analýza prodeje bankovních produktů v telefonním centru společnosti XY a.s.
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Cipovová, Eva
|
|
dc.contributor.author |
Strnadová, Simona
|
|
dc.date.accessioned |
2013-10-09T16:40:37Z |
|
dc.date.available |
2013-10-09T16:40:37Z |
|
dc.date.issued |
2012-04-02 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/23327
|
|
dc.description.abstract |
Předmětem této bakalářské práce je analýza prodeje bankovních produktů v telefonním centru společnosti XY. Zahrnuje teoretickou a praktickou část. Teoretická část se zabývá definováním základních pojmů potřebných k pochopení dané problematiky. Rozebírá náklady, jejich členění a kalkulační metody vhodné pro hodnocení prodeje. Poznatky z teoretické části slouží jako podklad pro část praktickou. Ta je zaměřena na představení společnosti, její SWOT analýzu, analýzu nákladů z hlediska jejich členění a kalkulaci nákladů. Na základě zjištěných skutečností je pak v závěru stanoveno, které produkty jsou pro firmu ztrátové a které ziskové. |
cs |
dc.format |
75 s. |
cs |
dc.format.extent |
2485730 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
telefonní centrum
|
cs |
dc.subject |
náklady
|
cs |
dc.subject |
členění nákladů
|
cs |
dc.subject |
kalkulace
|
cs |
dc.subject |
typy kalkulace
|
cs |
dc.subject |
bankovní produkty
|
cs |
dc.subject |
call center
|
en |
dc.subject |
costs
|
en |
dc.subject |
costs classification
|
en |
dc.subject |
calculation
|
en |
dc.subject |
type of calculation
|
en |
dc.subject |
bank products
|
en |
dc.title |
Analýza prodeje bankovních produktů v telefonním centru společnosti XY a.s. |
cs |
dc.title.alternative |
Sale Analysis of Banking Products in Callcenter of XY a.s. Company |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Král', Miloš |
|
dc.date.accepted |
2012-06-06 |
|
dc.description.abstract-translated |
Subject of this bachelor thesis is sale analysis of banking products in call center of XY company. It consists of theoretical and practical parts. Theoretical part is dealing with giving the definition of basic concepts needed to understand the issue. It analyzes the costs, their classification and types of calculation appropriate for appraisal of sale. The findings of theoretical part serve as a basic for the practical part. The practical part is focused on performance of the company, their SWOT analysis, costs analysis from the aspect of their structuring and costing. In conclusion, based on identified deficiencies, profitable and loss product have been identified. |
en |
dc.description.department |
Ústav financí a účetnictví |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/113
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management a ekonomika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and economics |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
24414
|
|
utb.result.grade |
E |
|
dc.date.submitted |
2012-05-18 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account