Analýza vybraných komunikačních aktivit pro kulturní akci ?4 dohody?
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Krenar, Petr
|
|
dc.contributor.author |
Reimitz, Petr
|
|
dc.date.accessioned |
2013-10-09T17:13:40Z |
|
dc.date.available |
2013-10-09T17:13:40Z |
|
dc.date.issued |
2012-03-16 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/23346
|
|
dc.description.abstract |
Téma mé bakalářské práce je analýza vybraných komunikačních aktivit pro kulturní akci "4 dohody". Bakalářská práce je rozdělena na část teoretickou a část praktickou. V teoretické části bude prostudována potřebná literatura, která souvisí s danou problematikou. Následně budou zpracována teoretická východiska vztahující se k tématu práce. Obsahem praktické části je popis kulturní akce "4 dohody", dále budou zpracovány analýzy současného stavu komunikačních aktivit týkající se akce "4 dohody", které budou vyhodnoceny a budou stanoveny návrhy na zlepšení stávající situace. |
cs |
dc.format |
55 |
cs |
dc.format.extent |
1199717 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
marketingový výzkum
|
cs |
dc.subject |
propagace
|
cs |
dc.subject |
analýza
|
cs |
dc.subject |
dotazníkové šetření
|
cs |
dc.subject |
Marketing communications
|
en |
dc.subject |
marketing research
|
en |
dc.subject |
promotion
|
en |
dc.subject |
analysis
|
en |
dc.subject |
questionnaire survey
|
en |
dc.title |
Analýza vybraných komunikačních aktivit pro kulturní akci ?4 dohody? |
cs |
dc.title.alternative |
Analysis of Selected Communications Activities for the Cultural Event "4 dohody" |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Vorlová, Růžena |
|
dc.date.accepted |
2012-06-05 |
|
dc.description.abstract-translated |
Theme of my bachelor?s thesis is work on analysis of selected communications activities for the cultural event ?4 dohody?. Bechelor?s thesis is dividend into theoretical and practical part. In theoretical part i will be focused literature which is related to the issue theme. Then will be prosseded theoretical topic related to work. The content of the practical part is characteristics of cultural event ?4 dohody? further will be prosseded analysis of the current state of communication activities related to the event ?4 dohody?, which will be determined and evaluated proposal for improving the current situation. |
en |
dc.description.department |
Vyšší odborná škola ekonomická |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/123
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
27979
|
|
utb.result.grade |
E |
|
dc.date.submitted |
2012-04-27 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account