Analýza marketingové komunikace společnosti ELTON hodinářská, a.s.
Show full item record
No preview available
Title:
|
Analýza marketingové komunikace společnosti ELTON hodinářská, a.s. |
Author: |
Mühlhanslová, Kateřina
|
Advisor: |
Helikar, Jiří
|
Abstract:
|
ELTON hodinářská, a.s., jejíž marketingová komunikace je předmětem této práce, je tradičním výrobcem českých náramkových hodinek značky PRIM. Práce je rozčleněna do dvou částí ? teoretické a praktické. Část teoretická pojednává o marketingovém mixu a komunikačním mixu a jejich nástrojích. V praktické části je nejprve popsána a zhodnocena současná komunikace společnosti z pohledu marketingového mixu a komunikačního mixu, následně jsou provedeny potřebné analýzy a v neposlední řadě je předložen návrh řešení na zlepšení marketingové komunikace společnosti. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/23355
|
Date:
|
2012-03-16 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Vyšší odborná škola ekonomická |
Discipline:
|
Marketing |
Grade for thesis and defense:
|
A
27951
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account