Analýza komunikačního mixu služeb společnosti GEOSTAV s.r.o.
Show full item record
No preview available
Title:
|
Analýza komunikačního mixu služeb společnosti GEOSTAV s.r.o. |
Author: |
Tomečková, Jana
|
Advisor: |
Plšek, Roman
|
Abstract:
|
Ve své bakalářské práci se zabývám komunikačním mixem služeb společnosti GEOSTAV s.r.o. Cílem bylo zhodnocení aktuálního stavu marketingových aktivit společnosti, výsledky dané analýzy použít jako východisko při rozboru vybraných propagačních prostředků třech přímých konkurentů v oblasti zakládání staveb a porovnat je s marketingovou tvorbou společnosti GEOSTAV s.r.o. Následně byla doporučena konkrétní opatření, směřující ke zdokonalení efektivity a k optimalizování stavu marketingových aktivit firmy. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/2336
|
Date:
|
2005-12-09 |
Availability:
|
Práce není přístupná |
Department:
|
Vyšší odborná škola ekonomická |
Discipline:
|
Marketing |
Grade for thesis and defense:
|
B
2493
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account