Optimalizace činnosti distribučního centra

DSpace Repository

Language: English čeština 

Optimalizace činnosti distribučního centra

Show simple item record

dc.contributor.advisor Málek, Zdeněk
dc.contributor.author Bradová, Martina
dc.date.accessioned 2013-10-09T20:44:59Z
dc.date.available 2013-10-09T20:44:59Z
dc.date.issued 2011-12-15
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/23463
dc.description.abstract Předkládaná bakalářská práce se zabývá problematikou činností distribučního centra. Práce je rozdělena do 2 základních částí. První teoretická část uvádí informace z odborné literatury, které úzce souvisejí s jednotlivými částmi distribučního centra. V druhé praktické části jsou popsány jednotlivé činnosti distribučního centra společnosti Ahold Czech Republic, a.s. Práce se zaměřuje na současný způsob vychystávání ve společnosti a na řešení kritických bodů vychystávání. Dále byla provedena analýza vychystávání pomocí RF terminálů a hlasové technologie. Závěrem práce je návrh na zavedení hlasové technologie ve vychystávání na distribučním centru společnosti Ahold. cs
dc.format 53 s. (61 885 znaků) cs
dc.format.extent 1272582 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Logistika cs
dc.subject distribuční centrum cs
dc.subject vychystávání cs
dc.subject radiofrekvenční terminály cs
dc.subject hlasová technologie cs
dc.subject Logistics en
dc.subject distribution centre en
dc.subject picking en
dc.subject radio frequency terminals en
dc.subject voice technology en
dc.title Optimalizace činnosti distribučního centra cs
dc.title.alternative Distribution Center Optimalization Activities en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Musil, Miroslav
dc.date.accepted 2012-06-04
dc.description.abstract-translated The presented bachelor thesis deals with a task of an distribution centre activity. The thesis itself is divided into two major parts. First theoretical part presents information from professional literature, that are closely related to single parts of an distribution centre. In the second part there are described activities of the distribution centre of company Ahold Czech Republic, a.s. The work concentrates on current way of picking in the company and on the solution of critical issues of picking. Furthermore there has been done analysis of picking using RF terminals and voice technology. The work comes to conclusion to implement voice technology during picking in distribution centre company Ahold. en
dc.description.department Ústav logistiky cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/106 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Logistika a management cs
dc.thesis.degree-discipline Logistics and Management en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta logistiky a krizového řízení cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Logistics and Crisis Management en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 27339
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2012-05-11
local.subject logistická centra cs
local.subject logistics centers en


Files in this item

Files Size Format View
bradová_2012_bp.pdf 1.213Mb PDF View/Open
bradová_2012_vp.pdf 162.0Kb PDF View/Open
bradová_2012_op.pdf 45.38Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account