Optimalizace činnosti distribučního centra
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Málek, Zdeněk
|
|
dc.contributor.author |
Bradová, Martina
|
|
dc.date.accessioned |
2013-10-09T20:44:59Z |
|
dc.date.available |
2013-10-09T20:44:59Z |
|
dc.date.issued |
2011-12-15 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/23463
|
|
dc.description.abstract |
Předkládaná bakalářská práce se zabývá problematikou činností distribučního centra. Práce je rozdělena do 2 základních částí. První teoretická část uvádí informace z odborné literatury, které úzce souvisejí s jednotlivými částmi distribučního centra. V druhé praktické části jsou popsány jednotlivé činnosti distribučního centra společnosti Ahold Czech Republic, a.s. Práce se zaměřuje na současný způsob vychystávání ve společnosti a na řešení kritických bodů vychystávání. Dále byla provedena analýza vychystávání pomocí RF terminálů a hlasové technologie. Závěrem práce je návrh na zavedení hlasové technologie ve vychystávání na distribučním centru společnosti Ahold. |
cs |
dc.format |
53 s. (61 885 znaků) |
cs |
dc.format.extent |
1272582 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Logistika
|
cs |
dc.subject |
distribuční centrum
|
cs |
dc.subject |
vychystávání
|
cs |
dc.subject |
radiofrekvenční terminály
|
cs |
dc.subject |
hlasová technologie
|
cs |
dc.subject |
Logistics
|
en |
dc.subject |
distribution centre
|
en |
dc.subject |
picking
|
en |
dc.subject |
radio frequency terminals
|
en |
dc.subject |
voice technology
|
en |
dc.title |
Optimalizace činnosti distribučního centra |
cs |
dc.title.alternative |
Distribution Center Optimalization Activities |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Musil, Miroslav |
|
dc.date.accepted |
2012-06-04 |
|
dc.description.abstract-translated |
The presented bachelor thesis deals with a task of an distribution centre activity. The thesis itself is divided into two major parts. First theoretical part presents information from professional literature, that are closely related to single parts of an distribution centre. In the second part there are described activities of the distribution centre of company Ahold Czech Republic, a.s. The work concentrates on current way of picking in the company and on the solution of critical issues of picking. Furthermore there has been done analysis of picking using RF terminals and voice technology. The work comes to conclusion to implement voice technology during picking in distribution centre company Ahold. |
en |
dc.description.department |
Ústav logistiky |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/106
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Logistika a management |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Logistics and Management |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta logistiky a krizového řízení |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Logistics and Crisis Management |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
27339
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2012-05-11 |
|
local.subject |
logistická centra
|
cs |
local.subject |
logistics centers
|
en |
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account