Blender Game Engine a jeho aplikace
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Pokorný, Pavel
|
|
dc.contributor.author |
Žídek, Michael
|
|
dc.date.accessioned |
2013-10-10T12:00:05Z |
|
dc.date.accessioned |
2013-10-10T12:58:42Z |
|
dc.date.available |
2013-10-10T12:00:05Z |
|
dc.date.available |
2013-10-10T12:58:42Z |
|
dc.date.issued |
2012-02-24 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
en |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/23491
|
|
dc.description.abstract |
V této bakalářské práci je uveden popis programu Blender, jeho základní uživatelské prostředí a popis tvorby interaktivních aplikací s 3D obsahem. V praktické části je uveden popis základních nástrojů a funkcí použávaných při tvorbě interaktivních aplikací, které jsou použity v přiložené ukázce vytvořeré aplikace. |
en |
dc.format |
57 s. (71 725 znaků) |
en |
dc.format.extent |
95182330 bytes |
en |
dc.format.mimetype |
application/zip |
en |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Blender
|
en |
dc.subject |
3D grafika
|
en |
dc.subject |
GameBlender
|
en |
dc.subject |
herní engine
|
en |
dc.subject |
tvorba 3D her a interaktivních aplikací
|
en |
dc.subject |
Blender
|
en |
dc.subject |
3D graphics
|
en |
dc.subject |
GameBlender
|
en |
dc.subject |
game engine
|
en |
dc.subject |
creating interactive 3D games and applications
|
en |
dc.title |
Blender Game Engine a jeho aplikace |
en |
dc.title.alternative |
Blender Game Engine and its Applications <br> |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
en |
dc.contributor.referee |
Král, Erik |
|
dc.date.accepted |
2012-06-21 |
|
dc.description.abstract-translated |
This thesis is a description of Blender, its basic user interface and a description of interactive applications with 3D content. In the practical section describes the basic tools and features used to create interactive applications that are used in the attached demo application. |
en |
dc.description.department |
Ústav automatizace a řídicí techniky |
en |
dc.description.result |
obhájeno |
en |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/90
|
en |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
en |
dc.thesis.degree-discipline |
Informační a řídicí technologie |
en |
dc.thesis.degree-discipline |
Information and Control Technologies |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta aplikované informatiky |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Applied Informatics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
en |
dc.thesis.degree-program |
Inženýrská informatika |
en |
dc.thesis.degree-program |
Engineering Informatics |
en |
dc.identifier.stag |
26669
|
|
utb.result.grade |
D |
|
dc.date.submitted |
2012-06-06 |
|
local.subject |
herní engine
|
cs |
local.subject |
framework
|
cs |
local.subject |
Blender (software)
|
cs |
local.subject |
počítačové hry
|
cs |
local.subject |
game engine
|
en |
local.subject |
framework
|
en |
local.subject |
Blender (software)
|
en |
local.subject |
computer game
|
en |
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account