Blender Game Engine a jeho aplikace

DSpace Repository

Language: English čeština 

Blender Game Engine a jeho aplikace

Show simple item record

dc.contributor.advisor Pokorný, Pavel
dc.contributor.author Žídek, Michael
dc.date.accessioned 2013-10-10T12:00:05Z
dc.date.accessioned 2013-10-10T12:58:42Z
dc.date.available 2013-10-10T12:00:05Z
dc.date.available 2013-10-10T12:58:42Z
dc.date.issued 2012-02-24
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB en
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/23491
dc.description.abstract V této bakalářské práci je uveden popis programu Blender, jeho základní uživatelské prostředí a popis tvorby interaktivních aplikací s 3D obsahem. V praktické části je uveden popis základních nástrojů a funkcí použávaných při tvorbě interaktivních aplikací, které jsou použity v přiložené ukázce vytvořeré aplikace. en
dc.format 57 s. (71 725 znaků) en
dc.format.extent 95182330 bytes en
dc.format.mimetype application/zip en
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Blender en
dc.subject 3D grafika en
dc.subject GameBlender en
dc.subject herní engine en
dc.subject tvorba 3D her a interaktivních aplikací en
dc.subject Blender en
dc.subject 3D graphics en
dc.subject GameBlender en
dc.subject game engine en
dc.subject creating interactive 3D games and applications en
dc.title Blender Game Engine a jeho aplikace en
dc.title.alternative Blender Game Engine and its Applications <br> en
dc.type bakalářská práce en
dc.contributor.referee Král, Erik
dc.date.accepted 2012-06-21
dc.description.abstract-translated This thesis is a description of Blender, its basic user interface and a description of interactive applications with 3D content. In the practical section describes the basic tools and features used to create interactive applications that are used in the attached demo application. en
dc.description.department Ústav automatizace a řídicí techniky en
dc.description.result obhájeno en
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/90 en
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 en
dc.thesis.degree-discipline Informační a řídicí technologie en
dc.thesis.degree-discipline Information and Control Technologies en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta aplikované informatiky en
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Applied Informatics en
dc.thesis.degree-name Bc. en
dc.thesis.degree-program Inženýrská informatika en
dc.thesis.degree-program Engineering Informatics en
dc.identifier.stag 26669
utb.result.grade D
dc.date.submitted 2012-06-06
local.subject herní engine cs
local.subject framework cs
local.subject Blender (software) cs
local.subject počítačové hry cs
local.subject game engine en
local.subject framework en
local.subject Blender (software) en
local.subject computer game en


Files in this item

Files Size Format View
žídek_2012_bp.zip 90.77Mb Unknown View/Open
žídek_2012_vp.doc 289Kb Microsoft Word View/Open
žídek_2012_op.doc 287.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account