dc.contributor.advisor |
Juříková, Martina
|
|
dc.contributor.author |
Saktorová, Dominika
|
|
dc.date.accessioned |
2013-10-10T14:48:43Z |
|
dc.date.available |
2013-10-10T14:48:43Z |
|
dc.date.issued |
2012-10-01 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/23496
|
|
dc.description.abstract |
Cílem této bakalářské práce je vypracování doporučení pro ZLÍN FILM FESTIVAL týkající se studentské soutěže Zlínský pes a jejího dalšího pokračování. Celé doporučení je vystavěno na principech event marketingu a výsledcích provedených výzkumů. V teoretické části se práce věnuje všem pojmům, které souvisí s tvorbou kulturního eventu a pojmům, které slouží jako základna výzkumu. Praktická část analyzuje historii a současnost ZFF a Zlínského psa. První výzkum zpracovává obecné preference a znalosti mladých lidí, co se týče filmových festivalů a druhý výzkum zkoumá názory a zkušenosti samotných mladých filmových tvůrců se studentskými filmovými festivaly. |
cs |
dc.format |
78 s. |
cs |
dc.format.extent |
1509866 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
event marketing
|
cs |
dc.subject |
event
|
cs |
dc.subject |
ZLÍN FILM FESTIVAL
|
cs |
dc.subject |
Mezinárodní soutěž studentských filmů Zlínský pes
|
cs |
dc.subject |
Zlínský pes
|
cs |
dc.subject |
příprava kulturního eventu
|
cs |
dc.subject |
event controlling
|
cs |
dc.subject |
studentské filmové festivaly
|
cs |
dc.subject |
filmové festivaly
|
cs |
dc.subject |
mladí filmoví tvůrci
|
cs |
dc.subject |
Event marketing
|
en |
dc.subject |
Event
|
en |
dc.subject |
ZLÍN FILM FESTIVAL
|
en |
dc.subject |
International Competition of Student Film Zlín dog
|
en |
dc.subject |
Zlín dog
|
en |
dc.subject |
Preparation of cultural event
|
en |
dc.subject |
Event controlling
|
en |
dc.subject |
Student Film festivals
|
en |
dc.subject |
Film festivals
|
en |
dc.subject |
Young film makers
|
en |
dc.title |
Event marketing a jeho místo v komunikačním mixu |
cs |
dc.title.alternative |
Event Marketing and its Place in the Marketing Communications Mix |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Burgr, Ladislav |
|
dc.date.accepted |
2013-05-20 |
|
dc.description.abstract-translated |
The aim of this work is to prepare recommendations for ZLÍN FILM FESTIVAL concern-ing student competition Zlín Dog and its further continuation. The entire recommendation is built on the principles of event marketing and on the results of the research. The theoret-ical part is dedicated to all the concepts related to the creation of the cultural event and concepts that serve as the basis of the research. The practical part analyzes the history and the present of ZFF and the Zlín dog. The first research handles general preferences and knowledge of young people in terms of film festivals and the second research examines the views and experiences of the young film makers with student film festivals. |
en |
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/126
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
32334
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2013-04-26 |
|