Integrovaná marketingové komunikace - aplikace na vybrané firmě
Show full item record
No preview available
Title:
|
Integrovaná marketingové komunikace - aplikace na vybrané firmě |
Author: |
Klingová Robešová, Jana
|
Advisor: |
Kotyzová, Pavla
|
Abstract:
|
Diplomová práce je zaměřena na stanovení koncepce integrované marketingové komunikace v prostředí konkrétní firmy působící na trhu informačních technologií. V práci jsou teoreticky zachyceny veškeré faktory související s integrovanou marketingovou komunikací, jako je image značky, součásti strategie firmy, korporátní identita a další. Teoretické poznatky jsou aplikovány na prostředí konkrétní firmy. V práci jsou zachyceny jednak faktory interního prostředí, ale rovněž prvky ovlivňující vývoj značky z vnějšího prostředí, v němž firma působí. Projektová část obsahuje návrh koncepce integrace marketingové komunikace dané značky. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/23508
|
Date:
|
2012-10-01 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
Discipline:
|
Marketingové komunikace |
Grade for thesis and defense:
|
C
32494
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account