dc.contributor.advisor |
Göttlichová, Marcela
|
|
dc.contributor.author |
Konvičková, Vendula
|
|
dc.date.accessioned |
2013-10-10T16:25:51Z |
|
dc.date.available |
2013-10-10T16:25:51Z |
|
dc.date.issued |
2012-10-01 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/23531
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce na téma ?Percepce rozhlasových reklamních spotů u středoškolské mládeže? se v teoretické části zabývá vymezením termínu rozhlas, jeho historií, současnou situací na rozhlasovém trhu v České republice a také nám přibližuje toto médium jako součást komunikačního mixu. Dále nám popisuje reklamní rozhlasový spot, jeho tvorbu, rozebírá jej po jazykové a hudební stránce, vysvětluje frekvenci nasazení spotu v reklamní kampani a práci s časovou stopou. Současně představuje cílovou skupinu středoškolské mládeže, období dospívání, důležitost socializace a nahlíží na uvedenou skupinu i z marketingového hlediska. Hlavním cílem práce je zjistit, jestli a jak se změnilo vnímání rozhlasových spotů během uplynulých dvou let a dále jaká by měla rozhlasová reklama být, aby byla pro tuto cílovou skupinu zajímavá. |
cs |
dc.format |
87 s. |
cs |
dc.format.extent |
1872741 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Reklama
|
cs |
dc.subject |
rozhlas
|
cs |
dc.subject |
marketingový mix
|
cs |
dc.subject |
komunikační mix
|
cs |
dc.subject |
rozhlasová komunikace
|
cs |
dc.subject |
rozhlasová inzerce
|
cs |
dc.subject |
rozhlasový spot
|
cs |
dc.subject |
marketingový výzkum
|
cs |
dc.subject |
středoškolská mládež
|
cs |
dc.subject |
Advertising
|
en |
dc.subject |
radio
|
en |
dc.subject |
marketing mix
|
en |
dc.subject |
communication mix
|
en |
dc.subject |
radio communication
|
en |
dc.subject |
radio advertising
|
en |
dc.subject |
radio spot
|
en |
dc.subject |
marketing research
|
en |
dc.subject |
secondary school students
|
en |
dc.title |
Percepce rozhlasových reklamních spotů u středoškolské mládeže |
cs |
dc.title.alternative |
Perception of Radio Advertising by Secondary School Students |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Horňák, Pavel |
|
dc.date.accepted |
2013-05-23 |
|
dc.description.abstract-translated |
The thesis with the theme ?Perception of Radio Advertising by Secondary School Students? in the theoretical part deals with the definition of the term radio, its history, current situation on the radio market in the Czech Republic and also gives a closer look at the medium as a part of the communication mix. Furthermore, it describes the radio advertising spot, its creation, it is analysed on the language and musical side. The thesis explains the frequency of spot deployment in the advertising campaign and how to work with the time track. At the same time introduces a target group of high school youth, the adolescence period, the importance of socialization and as well views the specified group from the marketing point of view. The main aim of this thesis is to determine whether and how the perception of radio spots has changed over the past two years and what should a radio com-mercial be like to be interesting for this target group. |
en |
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/185
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
32495
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2013-04-19 |
|