Percepce rozhlasových reklamních spotů u středoškolské mládeže

DSpace Repository

Language: English čeština 

Percepce rozhlasových reklamních spotů u středoškolské mládeže

Show simple item record

dc.contributor.advisor Göttlichová, Marcela
dc.contributor.author Konvičková, Vendula
dc.date.accessioned 2013-10-10T16:25:51Z
dc.date.available 2013-10-10T16:25:51Z
dc.date.issued 2012-10-01
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/23531
dc.description.abstract Diplomová práce na téma ?Percepce rozhlasových reklamních spotů u středoškolské mládeže? se v teoretické části zabývá vymezením termínu rozhlas, jeho historií, současnou situací na rozhlasovém trhu v České republice a také nám přibližuje toto médium jako součást komunikačního mixu. Dále nám popisuje reklamní rozhlasový spot, jeho tvorbu, rozebírá jej po jazykové a hudební stránce, vysvětluje frekvenci nasazení spotu v reklamní kampani a práci s časovou stopou. Současně představuje cílovou skupinu středoškolské mládeže, období dospívání, důležitost socializace a nahlíží na uvedenou skupinu i z marketingového hlediska. Hlavním cílem práce je zjistit, jestli a jak se změnilo vnímání rozhlasových spotů během uplynulých dvou let a dále jaká by měla rozhlasová reklama být, aby byla pro tuto cílovou skupinu zajímavá. cs
dc.format 87 s. cs
dc.format.extent 1872741 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Reklama cs
dc.subject rozhlas cs
dc.subject marketingový mix cs
dc.subject komunikační mix cs
dc.subject rozhlasová komunikace cs
dc.subject rozhlasová inzerce cs
dc.subject rozhlasový spot cs
dc.subject marketingový výzkum cs
dc.subject středoškolská mládež cs
dc.subject Advertising en
dc.subject radio en
dc.subject marketing mix en
dc.subject communication mix en
dc.subject radio communication en
dc.subject radio advertising en
dc.subject radio spot en
dc.subject marketing research en
dc.subject secondary school students en
dc.title Percepce rozhlasových reklamních spotů u středoškolské mládeže cs
dc.title.alternative Perception of Radio Advertising by Secondary School Students en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Horňák, Pavel
dc.date.accepted 2013-05-23
dc.description.abstract-translated The thesis with the theme ?Perception of Radio Advertising by Secondary School Students? in the theoretical part deals with the definition of the term radio, its history, current situation on the radio market in the Czech Republic and also gives a closer look at the medium as a part of the communication mix. Furthermore, it describes the radio advertising spot, its creation, it is analysed on the language and musical side. The thesis explains the frequency of spot deployment in the advertising campaign and how to work with the time track. At the same time introduces a target group of high school youth, the adolescence period, the importance of socialization and as well views the specified group from the marketing point of view. The main aim of this thesis is to determine whether and how the perception of radio spots has changed over the past two years and what should a radio com-mercial be like to be interesting for this target group. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/185 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 32495
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2013-04-19


Files in this item

Files Size Format View
konvičková_2013_dp.pdf 1.785Mb PDF View/Open
konvičková_2013_vp.pdf 211.6Kb PDF View/Open
konvičková_2013_op.pdf 54.27Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account