Dítě zákazník - psychologický, sociální a marketingový pohled

DSpace Repository

Language: English čeština 

Dítě zákazník - psychologický, sociální a marketingový pohled

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kotyzová, Pavla
dc.contributor.author Ratajová, Denisa
dc.date.accessioned 2013-10-10T16:35:32Z
dc.date.available 2013-10-10T16:35:32Z
dc.date.issued 2012-10-01
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/23537
dc.description.abstract Tato bakalářská práce s názvem ?Dítě zákazník ? psychologický, sociální a marketingový pohled? se věnuje spotřebitelskému chování a rozhodovacímu procesu dětí ve věku 2 až 15 let. Teoretická část se zabývá obecnou charakteristikou zákazníka, poté se podrobněji vě-nuje osobnosti dětského zákazníka ze všech výše uvedených úhlů pohledu. Zabývá se také spotřebním chováním dětí, kupním procesem, merchandisingem a působením reklamy na dětského zákazníka. V praktické části jsou uvedeny výsledky kvantitativní výzkumné son-dy zaměřené na zjištění potřeb dané cílové skupiny, nákupního chování a vlivu na nákupní chování rodičů. Na základě zjištěných informací jsou ohodnoceny výzkumné otázky a na-značen směr, jímž se marketingové komunikace v současnosti ubírají. cs
dc.format 62 s. (84 426 znaků) cs
dc.format.extent 5810613 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject zákazník cs
dc.subject dítě cs
dc.subject spotřební chování cs
dc.subject marketingové komunikace cs
dc.subject kvantitativní výzkum cs
dc.subject customer en
dc.subject child en
dc.subject consumer behaviour en
dc.subject marketing communication en
dc.subject quantitative research en
dc.title Dítě zákazník - psychologický, sociální a marketingový pohled cs
dc.title.alternative Child Customer - Psychological, Social and Marketing Perspective en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Göttlichová, Marcela
dc.date.accepted 2013-05-23
dc.description.abstract-translated The thesis "Child customer - psychological, social and marketing perspective" is focused on consumer behavior and decision-making process of children in the age of 2 - 15 years. The theoretical part deals with the general characteristics of a client. Then, in detail, it aims towards child-customer from the perspectives mentioned above. It also deals with consum-er behaviour of children's process of purchase, merchandising and influence of advertise-ment on children-consumer. In the practical part the thesis presents results of a quantitative research, which aimed to identify needs of the target group, purchasing behaviour and influence on the shopping behaviour of parents. Based on information obtained the research questions have been evaluated and we tried to sketch directions where contemporary marketing communication has been heading for. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/126 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 32388
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2013-04-26


Files in this item

Files Size Format View
ratajová_2013_bp.pdf 5.541Mb PDF View/Open
ratajová_2013_vp.pdf 51.09Kb PDF View/Open
ratajová_2013_op.pdf 218.4Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account