Komunikační strategie společnosti ZLINER
Show full item record
No preview available
Title:
|
Komunikační strategie společnosti ZLINER |
Author: |
Hudcová, Alena
|
Advisor: |
Jurášková, Olga
|
Abstract:
|
Tato diplomová práce se zabývá komunikační strategií společnosti, která se pohybuje na B2B trhu. Teoretická část práce vychází z rešerše odborných publikací na téma komuni-kační strategie a specifik B2B trhu. Praktická část se zaměřuje na analýzu stávající situace ve společnosti a výzkumem komunikačních aktivit konkurenční společnosti. V projektové části bude potom na základě získaných dat a srovnání navržena komunikační strategie spo-lečnosti tak, aby získala oproti své konkurenci konkurenční výhodu. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/23539
|
Date:
|
2012-10-01 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
Discipline:
|
Marketingové komunikace |
Grade for thesis and defense:
|
B
26391
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account