Projekt marketingové komunikace na Internetu e-shopu Dumplavek.cz
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Kramoliš, Jan
|
|
dc.contributor.author |
Kyrschová, Barbora
|
|
dc.date.accessioned |
2013-10-10T17:13:40Z |
|
dc.date.available |
2013-10-10T17:13:40Z |
|
dc.date.issued |
2013-02-22 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/23565
|
|
dc.description.abstract |
Cílem mé diplomové práce je navrhnout projekt marketingové komunikace na internetu pro e-shop Dumplavek.cz. Práce je rozčleněna na teoretickou a praktickou část. Teoretická část se zabývá úvodem do problematiky e-commerce, internetového marketingu, jakožto nástroje pro propagaci a samozřejmě propagací e-shopu na internetu samotnou. Praktická část je pak věnována analýzám e-shopu a to jak z hlediska funkčnosti, SEO op-timalizace, návštěvnosti nebo spotřebitelského chování. Na základě výsledků těchto analýz je navrhnut konečný projekt. Ten v sobě zahrnuje nejen návrhy a opatření, jenž by měla být přijata, ale i efekt, jaký tato opatření skutečně měla. |
cs |
dc.format |
96 s. (19 465 znaků) |
cs |
dc.format.extent |
3236137 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Internetový marketing
|
cs |
dc.subject |
E-business
|
cs |
dc.subject |
E-commerce
|
cs |
dc.subject |
SEO
|
cs |
dc.subject |
E-shop
|
cs |
dc.subject |
Google Analytics
|
cs |
dc.subject |
Internet marketing
|
en |
dc.subject |
E-business
|
en |
dc.subject |
E-commerce
|
en |
dc.subject |
SEO
|
en |
dc.subject |
E-shop
|
en |
dc.subject |
Google Analytics
|
en |
dc.title |
Projekt marketingové komunikace na Internetu e-shopu Dumplavek.cz |
cs |
dc.title.alternative |
Online Marketing Communication Project of E-shop Dumplavek.cz |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Bejtkovský, Jiří |
|
dc.date.accepted |
2013-05-21 |
|
dc.description.abstract-translated |
The aim of this thesis is to propose a project of marketing communications on the Internet for e-shop Dumplavek.cz. The thesis is divided into theoretical and practical parts. The theoretical part is an introduction to the problems of e-commerce, Internet marketing as a tool for promotion and of course promoting e-shop on the internet itself. The practical part is devoted to the analysis of e-shop, both in terms of functionality, opti-mization of SEO-optimalization, visitors or consumer behavior. Based on the results of these analyzes, the final project is suggested. This includes not only proposals and measures which should be taken, but also the effect of what these measures really have. |
en |
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/175
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management a marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
29607
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2013-05-02 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account