Interní komunikace Aukro
Show full item record
No preview available
Title:
|
Interní komunikace Aukro |
Author: |
Vojáčková, Tereza
|
Advisor: |
Jurášková, Olga
|
Abstract:
|
Teoretická část práce se věnuje pojmu interní komunikace v rámci oboru public relations neboli vztahů s veřejností, její definici, významu, užití v praxi, současným trendům a nástrojům využívaným pro interní komunikaci firem. Dále popisuje samotný proces komunikace a pojem firemní kultura, která přímo ovlivňuje nastavení interní komunikace ve firmách a jiných subjektech. Součástí teoretické části je rovněž popis marketingových výzkumů využitých pro účely této práce ? hloubkové rozhovory, průzkumná sonda a koláž. Praktická část se zaměřuje na reálné využití interní komunikace ve zlínské společnosti Aukro, která je v současnosti největším obchodním portálem v České republice. Popisuje využívané nástroje a na základě výzkumů hodnotí jejich účinnost. Výsledkem práce je zhodnocení aktuálně nastavené interní komunikace v Aukru a návrh na její zdokonalení. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/23590
|
Date:
|
2012-10-01 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
Discipline:
|
Marketingové komunikace |
Grade for thesis and defense:
|
A
32350
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account