Webová prezentace neziskových subjektů
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Křížek, Zdeněk
|
|
dc.contributor.author |
Machát, Petr
|
|
dc.date.accessioned |
2013-10-10T17:47:52Z |
|
dc.date.available |
2013-10-10T17:47:52Z |
|
dc.date.issued |
2012-10-01 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/23591
|
|
dc.description.abstract |
Tato bakalářská práce se zabývá webovou prezentací tradičních neziskových organizací zaměřených na pomoc člověku v nouzi. Od historie po současnost je zde nastíněna působnost neziskových organizací v České republice. Text práce se dále přesouvá k popisu jednotlivých forem internetového marketingu. Hlavní část teoretické části je věnována webové prezentaci a jejím specifikům. Následující praktická část nejprve představí vybrané neziskové subjekty. Posléze jsou srovnávací analýzou porovnány webové stránky těchto subjektů dle nastavených hodnotících kritérií a popsány silné a slabé stránky jednotlivých webů. V závěru práce jsou dle zjištěných skutečností navržena doporučení pro optimalizaci webové prezentace neziskového subjektu. |
cs |
dc.format |
72 s. (81 000 znaků) |
cs |
dc.format.extent |
5956958 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
neziskový sektor
|
cs |
dc.subject |
internet
|
cs |
dc.subject |
webová prezentace
|
cs |
dc.subject |
domovská stránka
|
cs |
dc.subject |
menu
|
cs |
dc.subject |
hodnotící kritéria
|
cs |
dc.subject |
srovnávací analýza
|
cs |
dc.subject |
nonprofit sector
|
en |
dc.subject |
internet
|
en |
dc.subject |
web presentation
|
en |
dc.subject |
home page
|
en |
dc.subject |
menu
|
en |
dc.subject |
evaluative criteria
|
en |
dc.subject |
comparative analysis
|
en |
dc.title |
Webová prezentace neziskových subjektů |
cs |
dc.title.alternative |
Web Presentation of Non-profit Subjects |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Šula, Tomáš |
|
dc.date.accepted |
2013-05-23 |
|
dc.description.abstract-translated |
In my bachelor paper I have focused on web presentations of traditional non-profit organizations providing help to people in need. The paper outlines the activities of NGOs in the Czech Republic since the past to the present. Further the paper describes the different forms of internet marketing. The theoretical part is dedicated to web presentations and its specifics. The practical part starts with introduction of selected NGOs and follows with comparative analysis of web pages of these entities according to developed benchmark. The practical part also describes the strengths and weaknesses of each web page. In conclusion, all findings are presented and also discusses the recommendations for web pages optimization. |
en |
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/126
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
32381
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2013-04-26 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account