Projekt marketingové komunikace módní značky Modest Apparel

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt marketingové komunikace módní značky Modest Apparel

Show full item record

No preview available
Title: Projekt marketingové komunikace módní značky Modest Apparel
Author: Hlavicová, Radka
Advisor: Kopečková, Martina
Abstract: Cílem této diplomové práce je sestavit projekt marketingové komunikace módní značky Modest Apparel a rozšířit tak její známost na současném trhu. Diplomová práce je rozdělena na dvě části, a to na teoretickou a praktickou část. Teoretická část se zabývá pojmy vztahující se k marketingové komunikaci, jednotlivými nástroji marketingové komunikace, novými trendy v této oblasti a značkou. Obsahem praktické části je nejprve představení módní značky, následuje současná charakteristika oděvního průmyslu v ČR, SWOT analýza či analýza konkurence. Nedílnou součástí je analýza současných komunikačních aktivit a vyhodnocení dotazníkového šetření. Poslední částí je projekt, který navrhuje konkrétní tvorbu marketingové komunikace, načasování projektu, nákladovou a rizikovou analýzu a měření účinnosti projektu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/23592
Date: 2013-02-22
Availability: Bez omezení
Department: Ústav managementu a marketingu
Discipline: Management a marketing
Grade for thesis and defense: B 29604


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
hlavicová_2013_dp.pdf 3.640Mb PDF View/Open
hlavicová_2013_vp.doc 127.5Kb Microsoft Word View/Open
hlavicová_2013_op.doc 128.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account