Budování a řízení vztahu s držiteli kreditní karty Raiffeisenbank, a.s.
Show full item record
No preview available
Title:
|
Budování a řízení vztahu s držiteli kreditní karty Raiffeisenbank, a.s. |
Author: |
Reková, Žaneta
|
Advisor: |
Štarchoň, Peter
|
Abstract:
|
Diplomová práce shrnuje teoretická východiska řízení vztahu se zákazníky v bankovnictví prostřednictvím marketingového procesu Customer Relationship Management (CRM) z pohledu strategického, analytického i komunikačního. Tento přístup je konkrétně představen analýzou stávajícího procesu řízení vztahu s držiteli kreditní karty Raiffeisenbank. Ta, spolu s analýzou transakčního chování držitelů a jejich segmentací, tvoří nástroje pro nastavení nového efektivnějšího procesu budování a řízení vztahu s držiteli kreditní karty Raiffeisenbank, zohledňujícího životní cyklus klienta a růst hodnoty vztahu. Výsledkem nasazení nového procesu CRM je růst hodnoty segmentu držitelů kreditní karty a posílení jména Raiffeisenbank, jako zákaznicky orientované společnosti schopné uspokojovat individuální potřeby svých klientů. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/23601
|
Date:
|
2012-10-01 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
Discipline:
|
Marketingové komunikace |
Grade for thesis and defense:
|
A
32514
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account