Budování a řízení vztahu s držiteli kreditní karty Raiffeisenbank, a.s.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Budování a řízení vztahu s držiteli kreditní karty Raiffeisenbank, a.s.

Show full item record

No preview available
Title: Budování a řízení vztahu s držiteli kreditní karty Raiffeisenbank, a.s.
Author: Reková, Žaneta
Advisor: Štarchoň, Peter
Abstract: Diplomová práce shrnuje teoretická východiska řízení vztahu se zákazníky v bankovnictví prostřednictvím marketingového procesu Customer Relationship Management (CRM) z pohledu strategického, analytického i komunikačního. Tento přístup je konkrétně představen analýzou stávajícího procesu řízení vztahu s držiteli kreditní karty Raiffeisenbank. Ta, spolu s analýzou transakčního chování držitelů a jejich segmentací, tvoří nástroje pro nastavení nového efektivnějšího procesu budování a řízení vztahu s držiteli kreditní karty Raiffeisenbank, zohledňujícího životní cyklus klienta a růst hodnoty vztahu. Výsledkem nasazení nového procesu CRM je růst hodnoty segmentu držitelů kreditní karty a posílení jména Raiffeisenbank, jako zákaznicky orientované společnosti schopné uspokojovat individuální potřeby svých klientů.
URI: http://hdl.handle.net/10563/23601
Date: 2012-10-01
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: A 32514


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
reková_2013_dp.pdf 2.836Mb PDF View/Open
reková_2013_vp.pdf 55.01Kb PDF View/Open
reková_2013_op.pdf 214.2Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account