Kreativita reklamy - porovnání self-promotion televizních stanic Nova Fanda a Prima COOL

DSpace Repository

Language: English čeština 

Kreativita reklamy - porovnání self-promotion televizních stanic Nova Fanda a Prima COOL

Show simple item record

dc.contributor.advisor Horňák, Pavel
dc.contributor.author Filip, Aleš
dc.date.accessioned 2013-10-10T18:29:52Z
dc.date.available 2013-10-10T18:29:52Z
dc.date.issued 2012-10-01
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/23621
dc.description.abstract Dnešní doba je o moderních technologiích a téměř neustálém připojení k internetu. Na základě tohoto předpokladu je proto třeba zaměřit se na propagaci i dílčích částí komunikace směrem ke klientům, pokud chceme, aby televizní vysílání zůstalo (ne snad i přežilo) v budoucnosti v takové formě, jakou dnes ještě stále je. Proto se tato práce zabývá problematikou self-promotion televizních stanic. Teoretická část práce ukazuje pohled na vývoj a dnešní podobu televizního vysílání v českém prostředí a implementaci strategií propagace na konkrétní odvětví. Praktická část pak analyzuje vybrané skupiny upoutávek spolu s porovnáním dotazníkového šetření. Projektová část se skládá z návrhů na úpravy stávající situace pro vylepšení současného stavu. cs
dc.format 81 s. (101 165 znaků). cs
dc.format.extent 2460024 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Televize cs
dc.subject Televizní vysílání cs
dc.subject Propagace cs
dc.subject Self-promotion cs
dc.subject Televizní upoutávka cs
dc.subject Television en
dc.subject Television Broadcasting en
dc.subject Promotion en
dc.subject Self-promotion en
dc.subject Television Spot and Trailer en
dc.title Kreativita reklamy - porovnání self-promotion televizních stanic Nova Fanda a Prima COOL cs
dc.title.alternative Creativity of Advertising - Comparison of Self-Promotion of the Nova Fanda and Prima COOL TV Channels en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Harantová, Lenka
dc.date.accepted 2013-05-21
dc.description.abstract-translated Today?s world is set into modern technologies and it is about almost unlimited connection to the internet. Based on this premise it is necessary to focus on promotion of even a small part of the bigger picture of communication to the clients, if we want the television broadcasting be the same in the future as we know it today. Those are the reasons of this thesis of televisions? self-promotion. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/185 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 32434
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2013-04-19


Files in this item

Files Size Format View
filip_2013_dp.pdf 2.346Mb PDF View/Open
filip_2013_vp.pdf 54.05Kb PDF View/Open
filip_2013_op.pdf 52.49Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account