Kreativita reklamy - porovnání self-promotion televizních stanic Nova Fanda a Prima COOL
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Horňák, Pavel
|
|
dc.contributor.author |
Filip, Aleš
|
|
dc.date.accessioned |
2013-10-10T18:29:52Z |
|
dc.date.available |
2013-10-10T18:29:52Z |
|
dc.date.issued |
2012-10-01 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/23621
|
|
dc.description.abstract |
Dnešní doba je o moderních technologiích a téměř neustálém připojení k internetu. Na základě tohoto předpokladu je proto třeba zaměřit se na propagaci i dílčích částí komunikace směrem ke klientům, pokud chceme, aby televizní vysílání zůstalo (ne snad i přežilo) v budoucnosti v takové formě, jakou dnes ještě stále je. Proto se tato práce zabývá problematikou self-promotion televizních stanic. Teoretická část práce ukazuje pohled na vývoj a dnešní podobu televizního vysílání v českém prostředí a implementaci strategií propagace na konkrétní odvětví. Praktická část pak analyzuje vybrané skupiny upoutávek spolu s porovnáním dotazníkového šetření. Projektová část se skládá z návrhů na úpravy stávající situace pro vylepšení současného stavu. |
cs |
dc.format |
81 s. (101 165 znaků). |
cs |
dc.format.extent |
2460024 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Televize
|
cs |
dc.subject |
Televizní vysílání
|
cs |
dc.subject |
Propagace
|
cs |
dc.subject |
Self-promotion
|
cs |
dc.subject |
Televizní upoutávka
|
cs |
dc.subject |
Television
|
en |
dc.subject |
Television Broadcasting
|
en |
dc.subject |
Promotion
|
en |
dc.subject |
Self-promotion
|
en |
dc.subject |
Television Spot and Trailer
|
en |
dc.title |
Kreativita reklamy - porovnání self-promotion televizních stanic Nova Fanda a Prima COOL |
cs |
dc.title.alternative |
Creativity of Advertising - Comparison of Self-Promotion of the Nova Fanda and Prima COOL TV Channels |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Harantová, Lenka |
|
dc.date.accepted |
2013-05-21 |
|
dc.description.abstract-translated |
Today?s world is set into modern technologies and it is about almost unlimited connection to the internet. Based on this premise it is necessary to focus on promotion of even a small part of the bigger picture of communication to the clients, if we want the television broadcasting be the same in the future as we know it today. Those are the reasons of this thesis of televisions? self-promotion. |
en |
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/185
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
32434
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2013-04-19 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account