Komunikační strategie Státního zámku Vizovice

DSpace Repository

Language: English čeština 

Komunikační strategie Státního zámku Vizovice

Show simple item record

dc.contributor.advisor Jurášková, Olga
dc.contributor.author Čekal, Tomáš
dc.date.accessioned 2013-10-10T18:50:13Z
dc.date.available 2013-10-10T18:50:13Z
dc.date.issued 2012-10-01
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/23640
dc.description.abstract Diplomová práce se skládá ze tří částí, teoretické, praktické a projektové. V teoretické části uvádím informace načerpané z odborných pramenů ? marketing památek, marketingová komunikace, marketingová strategie, skupiny spotřebitelů a jejich typy, formy marketingo-vého výzkumu. Praktická ? analytická část obsahuje vyhodnocení provedeného marketingo-vého výzkumu a také analýzy současné komunikační a propagační strategie na zámku Vizo-vice. Ve třetí projektové části se zabývám řešením komunikační strategie zámku, tak aby se zvýšilo jeho povědomí a především návštěvnost památky. Návrhy vycházejí z analytické části a současného stavu na zámku. cs
dc.format 96 cs
dc.format.extent 7235372 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject komunikační strategie cs
dc.subject cílové skupiny cs
dc.subject marketingový výzkum cs
dc.subject památková péče cs
dc.subject nové formy marketingu cs
dc.subject Státní zámek Vizovice cs
dc.subject návštěvníci cs
dc.subject webové stránky cs
dc.subject communication strategy en
dc.subject target groups en
dc.subject marketing research en
dc.subject conservation en
dc.subject new forms of marketing en
dc.subject State Vizovice en
dc.subject visitors en
dc.subject website en
dc.title Komunikační strategie Státního zámku Vizovice cs
dc.title.alternative Communication Strategy of the Vizovice State Chateau en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Juříková, Martina
dc.date.accepted 2013-05-24
dc.description.abstract-translated The diploma thesis is composed of three parts: theoretical, practical and project. In the theoretical part, the mention of the information is drawn from following expertise sources - marketing sites, marketing communications, marketing strategy, consumer groups and their types, and different forms of marketing research. Practical - the analytical part contains an evaluation carried out on market research and ana-lysis of current communication and promotional strategies of the castle Vizovice. In the third part of that project I focused on communication strategy of the castle, so as to increase the knowlegde and especially the attendance sights. The proposals are based on the analytical part of this thesis and also on the current situation of the castle. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/185 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 32485
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2013-04-18


Files in this item

Files Size Format View
čekal_2013_dp.pdf 6.900Mb PDF View/Open
čekal_2013_vp.pdf 52.00Kb PDF View/Open
čekal_2013_op.pdf 213.4Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account