dc.contributor.advisor |
Jurášková, Olga
|
|
dc.contributor.author |
Čekal, Tomáš
|
|
dc.date.accessioned |
2013-10-10T18:50:13Z |
|
dc.date.available |
2013-10-10T18:50:13Z |
|
dc.date.issued |
2012-10-01 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/23640
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce se skládá ze tří částí, teoretické, praktické a projektové. V teoretické části uvádím informace načerpané z odborných pramenů ? marketing památek, marketingová komunikace, marketingová strategie, skupiny spotřebitelů a jejich typy, formy marketingo-vého výzkumu. Praktická ? analytická část obsahuje vyhodnocení provedeného marketingo-vého výzkumu a také analýzy současné komunikační a propagační strategie na zámku Vizo-vice. Ve třetí projektové části se zabývám řešením komunikační strategie zámku, tak aby se zvýšilo jeho povědomí a především návštěvnost památky. Návrhy vycházejí z analytické části a současného stavu na zámku. |
cs |
dc.format |
96 |
cs |
dc.format.extent |
7235372 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
komunikační strategie
|
cs |
dc.subject |
cílové skupiny
|
cs |
dc.subject |
marketingový výzkum
|
cs |
dc.subject |
památková péče
|
cs |
dc.subject |
nové formy marketingu
|
cs |
dc.subject |
Státní zámek Vizovice
|
cs |
dc.subject |
návštěvníci
|
cs |
dc.subject |
webové stránky
|
cs |
dc.subject |
communication strategy
|
en |
dc.subject |
target groups
|
en |
dc.subject |
marketing research
|
en |
dc.subject |
conservation
|
en |
dc.subject |
new forms of marketing
|
en |
dc.subject |
State Vizovice
|
en |
dc.subject |
visitors
|
en |
dc.subject |
website
|
en |
dc.title |
Komunikační strategie Státního zámku Vizovice |
cs |
dc.title.alternative |
Communication Strategy of the Vizovice State Chateau |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Juříková, Martina |
|
dc.date.accepted |
2013-05-24 |
|
dc.description.abstract-translated |
The diploma thesis is composed of three parts: theoretical, practical and project. In the theoretical part, the mention of the information is drawn from following expertise sources - marketing sites, marketing communications, marketing strategy, consumer groups and their types, and different forms of marketing research. Practical - the analytical part contains an evaluation carried out on market research and ana-lysis of current communication and promotional strategies of the castle Vizovice. In the third part of that project I focused on communication strategy of the castle, so as to increase the knowlegde and especially the attendance sights. The proposals are based on the analytical part of this thesis and also on the current situation of the castle. |
en |
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/185
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
32485
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2013-04-18 |
|