dc.contributor.advisor |
Šula, Tomáš
|
|
dc.contributor.author |
Miklík, Petr
|
|
dc.date.accessioned |
2013-10-10T19:45:37Z |
|
dc.date.available |
2013-10-10T19:45:37Z |
|
dc.date.issued |
2012-10-01 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/23674
|
|
dc.description.abstract |
Cílem této bakalářské práce je představit čtenářům nejpopulárnější sociální sítě a jejich přínos především pro firmy, jež na ně umisťují své prezentace. Sociální sítě jsou v současné době nejvíce a nejrychleji rozvíjejícím se odvětvím sociálního mar-ketingu. Proto je vhodné sledovat, jak přešly z počáteční fáze uvádění na trh, kdy byly převážně zaměřeny na soukromé účty uživatelů, k možnosti propagace i firem-ních účtů. V praktické části se práce zaměřuje na vnímání firem a jejich prezentací z pohledu uživatelů těchto sítí. Formou kvantitativního průzkumu zjišťuje, co uživatele sociál-ních sítí na prezentacích zajímá a co naopak odrazuje. |
cs |
dc.format |
74 s. (75 371 znaků) |
cs |
dc.format.extent |
3699246 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Sociální sítě
|
cs |
dc.subject |
marketing sociálních sítí
|
cs |
dc.subject |
Web 2.0
|
cs |
dc.subject |
Facebook
|
cs |
dc.subject |
Twitter
|
cs |
dc.subject |
LinkedIn
|
cs |
dc.subject |
Pinterest
|
cs |
dc.subject |
Google+
|
cs |
dc.subject |
G+
|
cs |
dc.subject |
sociální média
|
cs |
dc.subject |
Social Graf
|
cs |
dc.subject |
Social network
|
en |
dc.subject |
Social Media Marketing
|
en |
dc.subject |
Web 2.0
|
en |
dc.subject |
Facebook
|
en |
dc.subject |
Twitter
|
en |
dc.subject |
LinkedIn
|
en |
dc.subject |
Pinterest
|
en |
dc.subject |
Google+
|
en |
dc.subject |
G+
|
en |
dc.subject |
Social Media
|
en |
dc.subject |
Social Graph
|
en |
dc.title |
Efektivita sociálních sítí v ČR vs. Evropa vs. svět |
cs |
dc.title.alternative |
Effectiveness of Social Networks in the Czech Republic vs Europe vs The World |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Šikl-Burešová, Eva |
|
dc.date.accepted |
2013-05-23 |
|
dc.description.abstract-translated |
The goal of the bachelor thesis is to introduce the most popular social networks and their benefits mainly to the companies presenting themselves at those networks. So-cial networks are presently the most and the fastest growing branch of social marke-ting, therefore they are advisable to follow their process of introduction to the mar-ket, from the point where they have been aimed mainly on private users'accounts to the possibility of advertising of companies'accounts. The practical part of the thesis is aimed at apperceiving of those companies and their presentations from the point of view of the users of those networks. The quantitative research ascertains what the users find interesting about the companies's presentati-ons and what, on the contrary, discourages them. |
en |
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/126
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
32382
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2013-04-26 |
|