Online komunikace Ústavu marketingových komunikací

DSpace Repository

Language: English čeština 

Online komunikace Ústavu marketingových komunikací

Show simple item record

dc.contributor.advisor Šula, Tomáš
dc.contributor.author Herman, Jan
dc.date.accessioned 2013-10-10T20:33:18Z
dc.date.available 2013-10-10T20:33:18Z
dc.date.issued 2012-10-01
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/23715
dc.description.abstract Tato bakalářská práce se zabývá online komunikací Ústavu marketingových komunikací. Konkrétně analýzou jejích silných a slabých stránek. V teoretické části práce jsou především definovány zásady a doporučení online komunikace a popisovány jednotlivé přístupy k její analýze. Cílem praktické části je odpovědět na výzkumné otázky, ověřit jaký vliv má online komu-nikace na postoj uchazečů a odhalit její případné nedostatky. Poté na základě těchto zjištění navrhnout případné změny. cs
dc.format 62 cs
dc.format.extent 3257795 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Ústav marketingových komunikací cs
dc.subject online komunikace cs
dc.subject vysoká škola cs
dc.subject webové stránky cs
dc.subject analýza komunikace cs
dc.subject Department of marketing communication en
dc.subject online communication en
dc.subject university en
dc.subject website en
dc.subject communication analysis en
dc.title Online komunikace Ústavu marketingových komunikací cs
dc.title.alternative On-line Communication of the Department of Marketing Communications en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Kocourek, Josef
dc.date.accepted 2013-05-22
dc.description.abstract-translated This bachelor thesis deals with online communication of the Department of marketing communication, specifically with the analysis of its strengths and weaknesses. In the theoretical part of the work are defined principles and recommendations regarding online communication and also different approaches to its analysis. Aim of analytical part is to answer the research questions, verify the influence of online com-munication on the mind of the applicants to study and find its potential weaknesses. Then based on these findings suggest possible changes. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/126 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 32320
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2013-04-26


Files in this item

Files Size Format View
herman_2013_bp.pdf 3.106Mb PDF View/Open
herman_2013_vp.pdf 53.26Kb PDF View/Open
herman_2013_op.pdf 54.50Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account