Využití nástrojů PR v rámci komunikační strategie organizace
Show full item record
No preview available
Title:
|
Využití nástrojů PR v rámci komunikační strategie organizace |
Author: |
Kroupa, Martin
|
Advisor: |
Jurášková, Olga
|
Abstract:
|
Vztahy s klíčovými partnery a vnímaná image patří k hodnotám, které významně ovlivňují dosažené cíle organizace. Tato bakalářská práce popisuje vývoj a integraci prostředků PR vybrané polygrafické společnosti. V souvislosti se strategickým rozvojem organizace ana-lyzuje současný stav PR a postoje partnerů v marketingovém výzkumu. Výsledky analýzy a potencionální témata trhu navrhují možnosti rozvoje komunikační strategie. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/23726
|
Date:
|
2012-10-01 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
Discipline:
|
Marketingové komunikace |
Grade for thesis and defense:
|
A
32378
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account