Využití nástrojů PR v rámci komunikační strategie organizace

DSpace Repository

Language: English čeština 

Využití nástrojů PR v rámci komunikační strategie organizace

Show full item record

No preview available
Title: Využití nástrojů PR v rámci komunikační strategie organizace
Author: Kroupa, Martin
Advisor: Jurášková, Olga
Abstract: Vztahy s klíčovými partnery a vnímaná image patří k hodnotám, které významně ovlivňují dosažené cíle organizace. Tato bakalářská práce popisuje vývoj a integraci prostředků PR vybrané polygrafické společnosti. V souvislosti se strategickým rozvojem organizace ana-lyzuje současný stav PR a postoje partnerů v marketingovém výzkumu. Výsledky analýzy a potencionální témata trhu navrhují možnosti rozvoje komunikační strategie.
URI: http://hdl.handle.net/10563/23726
Date: 2012-10-01
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: A 32378


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
kroupa_2013_bp.pdf 2.416Mb PDF View/Open
kroupa_2013_vp.pdf 211.1Kb PDF View/Open
kroupa_2013_op.pdf 603.1Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account