Nové směry marketingové komunikace a jejich využití pro komunikaci vybrané firmy
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Šramová, Blandína
|
|
dc.contributor.author |
Vysloužilová, Alexandra
|
|
dc.date.accessioned |
2013-10-10T21:30:08Z |
|
dc.date.available |
2013-10-10T21:30:08Z |
|
dc.date.issued |
2012-10-01 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/23763
|
|
dc.description.abstract |
Hlavním tématem diplomové práce jsou nové trendy v oblasti marketingu a jejich využití pro komunikaci firmy. Stěžejní v této kategorii je v dnešní době komunikace v místě pro-deje, které bude v rámci práce věnována zvláštní pozornost. Teoretická část se zaměřuje na prvky tradičního komunikačního mixu jakožto i na ty spadající do oblasti nových médií. Dále jsou v této části vymezeny populární formy marketingu a jejich využití. V neposlední řadě je zde vymezeno spotřebitelské chování a důležitost budování povědomí o značce. Analytická část se zaměřuje na rozbor marketingových komunikací specifické firmy. Pro účely analýzy a projektu byla vybrána firma Merkur Toys s.r.o., český výrobce legendárních stavebnic. Zde byl učiněn průzkum o povědomí o této značce a rozebrány jednotlivé prvky marketingového mixu ve srovnání s konkurenční firmou Lego. Detailní srovnávací analýza pak byla vykonána v oblastech webových stránek, stránek Facebooku a komunikace v místě prodeje. Projektová část navrhuje novou vizuální stránku společnosti a plán na zvýšení povědomí o značce formou eventu. V závěru této části je představena aktivace v rámci zalistování výrobku do sítí hypermarketu Globus v České republice. |
cs |
dc.format |
90 s. (111 227 znaků) |
cs |
dc.format.extent |
4174041 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
marketingové komunikace
|
cs |
dc.subject |
komunikační mix
|
cs |
dc.subject |
nové trendy
|
cs |
dc.subject |
nová média
|
cs |
dc.subject |
spotřebitelské chování
|
cs |
dc.subject |
značka
|
cs |
dc.subject |
Facebook
|
cs |
dc.subject |
Merkur
|
cs |
dc.subject |
Lego
|
cs |
dc.subject |
Globus
|
cs |
dc.subject |
Marketing communications
|
en |
dc.subject |
communication mix
|
en |
dc.subject |
new trends
|
en |
dc.subject |
new media
|
en |
dc.subject |
consumer behaviour
|
en |
dc.subject |
brand
|
en |
dc.subject |
Facebook
|
en |
dc.subject |
Merkur
|
en |
dc.subject |
Lego
|
en |
dc.subject |
Globus
|
en |
dc.title |
Nové směry marketingové komunikace a jejich využití pro komunikaci vybrané firmy |
cs |
dc.title.alternative |
New Methods of Marketing Communication and Their Use in the Communication of a Selected Company |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Vysekalová, Jitka |
|
dc.date.accepted |
2013-05-24 |
|
dc.description.abstract-translated |
The main topics of this thesis are the new trends in marketing and their use for communi-cation of companies. The key in this category is nowadays communication in the point of sale to which a special attention will be dedicated. Theoretical part deals not just with the elements of traditional marketing mix but also with those that belong to the field of new media. In addition, this section defines popular forms of marketing and their use. Last but not least consumer behaviour and the importance of building brand awareness are defined. The analytical part focuses on the analysis of specific marketing communications firm. For purpose of analysis and project a Czech traditional company Merkur Toys, which is a pro-ducer of legendary kit, was chosen. Conducted survey analyzes the brand awareness level of company and its products as well as individual elements of marketing mix and compares them with the biggest competitive company on the market, Lego. Detailed comparative analysis was carried out in the fields of web sites, Facebook pages and point of sale com-munication. Project part proposes a new visual aspect of a plan to increase brand awareness through event. The end of this section introduces the activation within product listing to Globus hypermarket chain in the Czech Republic. |
en |
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/185
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
32526
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2013-04-19 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account