Koncepce Public Relations pro uvedení knihy Casual Vacancy J. K. Rowlingové. Jak oslovit nové čtenáře
Show full item record
No preview available
Title:
|
Koncepce Public Relations pro uvedení knihy Casual Vacancy J. K. Rowlingové. Jak oslovit nové čtenáře |
Author: |
Špicarová, Dana
|
Advisor: |
Jurášková, Olga
|
Abstract:
|
Diplomová práce se zabývá propagací beletristických knih pro dospělé na českém knižním trhu. Dále je práce zaměřena konkrétně na nakladtelství Plus, na analýzu jeho postavení na českém trhu. Současně se diplomová práce zabývá návrhem public relations kampaně na knižní titul Prázdné místo od J. K. Rowlingové. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/23772
|
Date:
|
2012-10-01 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
Discipline:
|
Marketingové komunikace |
Grade for thesis and defense:
|
A
32522
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account