Marketingový plán doplňkových vzdělávacích programů Střední školy oděvní a služeb Vizovice

DSpace Repository

Language: English čeština 

Marketingový plán doplňkových vzdělávacích programů Střední školy oděvní a služeb Vizovice

Show simple item record

dc.contributor.advisor Juříková, Martina
dc.contributor.author Spisarová, Jolana
dc.date.accessioned 2013-10-10T21:36:57Z
dc.date.available 2013-10-10T21:36:57Z
dc.date.issued 2012-10-01
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/23774
dc.description.abstract Cílem této diplomové práce je vytvoření marketingového plánu doplňkových vzdělávacích programů pro Střední školu oděvní a služeb Vizovice v návaznosti na realizovaný průzkum zájmu mezi profesionálními kadeřnicemi a kosmetičkami Zlínského kraje a žáky školy posledních ročníků obou oborů. V teoretické části se zabývám problematikou sektoru služeb, do kterého patří i školství, vztahem služeb a marketingu a podstatou marketingu. Následuje vysvětlení významu marketingu ve školství a pojmů marketingový výzkum a marketingový plán. V praktické části seznamuji se Střední školou oděvní a služeb Vizovice, popisuji její historii i současnost a analyzuji ekonomickou situaci školy se zaměřením na doplňkovou činnost. Poté realizuji primární výzkum zájmu o doplňkové vzdělávací programy, provádím jeho vyhodnocení a zjištěných výsledků využívám k sestavení marketingového plánu. V poslední části je projekt marketingového plánu doplňkových vzdělávacích programů pro oba uvedené obory. cs
dc.format 108 s. (144 319 znaků), 37 s. cs
dc.format.extent 7691027 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Služby cs
dc.subject marketing cs
dc.subject škola cs
dc.subject doplňková činnost cs
dc.subject marketingový výzkum cs
dc.subject marketingový plán cs
dc.subject Services en
dc.subject Marketing en
dc.subject School en
dc.subject Supplementary educational programmes en
dc.subject Marketing research en
dc.subject Marketing strategy en
dc.title Marketingový plán doplňkových vzdělávacích programů Střední školy oděvní a služeb Vizovice cs
dc.title.alternative Marketing Strategy for Supplementary Educational Programmes of the Secondary Technical School of Clothing and Services in Vizovice en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Gregarová, Magda
dc.date.accepted 2013-05-30
dc.description.abstract-translated The goal of the thesis is to formulate the marketing strategy for supplementary educational programmes of the Upper Secondary Technical School of Clothing and Services Vizovice according to the implemented exploration of interest among professional hairstylists and beauticians working in Zlín region and also among pupils of the school from final grades of both branches - hairstylists and beauticians. The theoretical part of the thesis deals with some problems of the area of services, including education, the relationship between services and marketing, and finally, the principle of marketing. It is followed by the explanation of importance of marketing in education, defi-nitions of the marketing exploration and marketing strategy. The basic facts about the Up-per Secondary Technical School of Clothing and Services Vizovice, its history and the contemporary situation are presented in the practical part. Also the economic situation concentrating on supplementary activities is analysed. Then the primary research of interest about supplementary educational programmes is implemented and the assessment of research is provided. Finally, the marketing strategy is formulated according to the results of the research. The final part of the thesis is concentrated on the project of the marketing strategy for supplementary educational programmes for hairstylists and beauticians. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/185 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Řízení netržních a sociálních služeb cs
dc.thesis.degree-discipline Non-Profit and Social Services Administration en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr. cs
dc.thesis.degree-program Hospodářská politika a správa cs
dc.thesis.degree-program Economic Policy and Administration en
dc.identifier.stag 32420
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2013-04-16


Files in this item

Files Size Format View
spisarová_2013_dp.pdf 7.334Mb PDF View/Open
spisarová_2013_vp.pdf 237.9Kb PDF View/Open
spisarová_2013_op.pdf 54Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account