dc.contributor.advisor |
Juříková, Martina
|
|
dc.contributor.author |
Holá Linková, Markéta
|
|
dc.date.accessioned |
2013-10-10T22:44:31Z |
|
dc.date.available |
2013-10-10T22:44:31Z |
|
dc.date.issued |
2012-10-01 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/23842
|
|
dc.description.abstract |
Tato bakalářská práce shrnuje teoretické poznatky v oblasti cestovního ruchu, přibližuje význam marketingu a zákaznické spokojenosti ve službách cestovních kanceláří a specifikuje profil českých singles, jejich požadavky, potřeby a nákupní chování. Základním tématem je měření spokojenosti zákazníků Cestovní kanceláře Singletour. Práce přibližuje a upozorňuje na specifika činnosti v oblasti pořádání a organizace zájezdů pro singles. V praktické části je hlavním projektem zahájení pilotního průzkumu spokojenosti zákazníků CK Singletour a navržení dalšího postupu a pokračování v monitorování zákaznické spokojenosti. Zvolenou metodou měření zákaznické spokojenosti byla teorie rozporu očekávání stávajících zákazníků při zahájení pobytu a následné sdělení uspokojení těchto očekávání před návratem ze zájezdu. Výstupem práce je analýza primárního šetření, doplnění dalších dostupných dat a návrh doporučení pro další marketingovou a obchodní strategii sledované cestovní kanceláře. |
cs |
dc.format |
60 s. (79 724 znaků) |
cs |
dc.format.extent |
2001995 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
cestování
|
cs |
dc.subject |
cestovní ruch
|
cs |
dc.subject |
cestovní kancelář
|
cs |
dc.subject |
singles
|
cs |
dc.subject |
nezadaní
|
cs |
dc.subject |
měření spokojenosti zákazníků
|
cs |
dc.subject |
traveling
|
en |
dc.subject |
tourism
|
en |
dc.subject |
travel agency
|
en |
dc.subject |
singles
|
en |
dc.subject |
unattached people
|
en |
dc.subject |
customer satisfaction measurement
|
en |
dc.title |
Průzkum spokojenosti zákazníků CK Singletour |
cs |
dc.title.alternative |
Customer Satisfaction Survey of the Singletour Travel Agency |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Šikl-Burešová, Eva |
|
dc.date.accepted |
2013-05-22 |
|
dc.description.abstract-translated |
This bachelor thesis summarises theoretical knowledge in the field of tourism, explains the significance of marketing and customer satisfaction in services provided by travel agencies and characterises the profile of singles in the Czech Republic, including their demands, needs and shopping behaviour. The main topic of this thesis is surveying customer satisfaction of clients of the Travel Agency Singletour. This thesis also draws attention to the specifics of setting up and orga-nising packaged tours for the unattached. The main focus of the practical section is the launch of a pilot study into customer satis-faction of Travel Agency Singletour and draft proposal for follow-up customer satisfaction monitoring. Analysing the contrast between the current customers' expectations at the be-ginning of their tour and their reports of whether and how much those expectations were met, submitted before their return from the tour. This thesis concludes with an analysis of the pilot research, inclusion of further available data and proposal for the follow-up marketing and business strategy of the travel agency in question. |
en |
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/126
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
32373
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2013-04-26 |
|