Interní komunikace zvolené firmy
Show full item record
No preview available
Title:
|
Interní komunikace zvolené firmy |
Author: |
Pindejová, Anna
|
Advisor: |
Jurášková, Olga
|
Abstract:
|
Bakalářská práce se zabývá analýzou způsobu interní komunikace mezinárodní vý-robní společnosti. Teoretická část vymezuje teoretická a praktická východiska, náměty a metody v oblasti interní komunikace pro následnou analýzu. Vzhledem k mezinárodnímu profilu firmy se teoretická část práce věnuje také interkulturní komunikaci. Praktická část průzkumem vyhodnocuje fungující komunikační kanály z pohledu zaměstnanců firmy a jejich pohled na interkulturní prostředí. Cílem průzkumu bude zjistit, jak jsou s jednotlivými komunikačními kanály zaměstnanci spokojeni, zda jim nechybí některé informace nebo do jaké míry splňují jejich očekávání. Součástí práce bude předložení návrhů doporučení managementu analyzované firmy k posílení silných stránek a k eliminaci případných slabých stránek interní komunikace v organizaci. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/23903
|
Date:
|
2012-10-01 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
Discipline:
|
Marketingové komunikace |
Grade for thesis and defense:
|
C
32385
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account