Projekt marketingové strategie soukromé instituce zaměřené na reprodukční medicínu
Show full item record
No preview available
Title:
|
Projekt marketingové strategie soukromé instituce zaměřené na reprodukční medicínu |
Author: |
Raková, Anna
|
Advisor: |
Slaný, Jaroslav
|
Abstract:
|
Diplomová práce "Projekt marketingové strategie soukromé instituce zaměřené na repro-dukční medicínu" je zaměřená na vytvoření marketingových strategií, které mají zajistit zvýšení počtu klientů dané kliniky, a to zejména ze zahraniční. Práce je rozdělena do dvou částí: teoretickou a praktickou. V teoretické části je na základě dostupných literárních a internetových zdrojů popsána reprodukční medicína a marketing, včetně marketingových strategií. Praktická část je rozdělena na analytickou a projektovou. V analytické části je zhodnocena spokojenost stávajících klientů kliniky a navrženo řešení na jejich rozšíření. Projektová část pak obsahuje marketingové strategie, jimiž lze docílit stanovené vize firmy. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/23905
|
Date:
|
2013-02-22 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav managementu a marketingu |
Discipline:
|
Management ve zdravotnictví |
Grade for thesis and defense:
|
B
24037
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account