dc.contributor.advisor |
Kubík, Josef
|
|
dc.contributor.author |
Tkadlecová, Martina
|
|
dc.date.accessioned |
2013-10-10T23:48:48Z |
|
dc.date.available |
2013-10-10T23:48:48Z |
|
dc.date.issued |
2013-02-22 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/23908
|
|
dc.description.abstract |
V teoretické části jsou na základě průzkumu literárních pramenů zpracovány teoretické poznatky orientované na danou problematiku. V praktické části je představena společnost, která je podrobena analýzám. Základem práce je projekt, kde je na základě výzkumných šetření provedeno zhodnocení související se změnou propagačních materiálů. Na závěr je porovnána efektivnost a jsou zhodnoceny přínosy nově realizovaných aktivit. |
cs |
dc.format |
105 s. |
cs |
dc.format.extent |
2491424 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
efektivnost
|
cs |
dc.subject |
prodej
|
cs |
dc.subject |
PROTON
|
cs |
dc.subject |
EURONICS
|
cs |
dc.subject |
změna propagačních materiálů
|
cs |
dc.subject |
effectiveness
|
en |
dc.subject |
sale
|
en |
dc.subject |
PROTON
|
en |
dc.subject |
EURONICS
|
en |
dc.subject |
change of promotional materials
|
en |
dc.title |
Projekt srovnání efektivnosti prodeje na základě změny propagačních materiálů vzhledem k nákladům a tržbám v HP TRONIC Zlín, spol. s r.o. |
cs |
dc.title.alternative |
The Project Comparing the Effectiveness of Sales Based on Changes in Promotional Materials with Respect to the Costs and Sales in HP Tronic Zlín, s.r.o. |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Kozák, Vratislav |
|
dc.date.accepted |
2013-05-22 |
|
dc.description.abstract-translated |
The theoretical part is based on a survey of the literature developed theoretical knowledge focused on the issue. In the practical part is the company introduced, which is subjected to analysis. The basis of the project work, where on the basis of an assessment of research studies related to the change in promotional materials. Finally, it compares the effectiveness and benefits are evaluated newly implemented activities. |
en |
dc.description.department |
Ústav podnikové ekonomiky |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/176
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Podniková ekonomika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Enterprise Economics |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
29899
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2013-05-02 |
|