Marketingové komunikace vysoké školy
Show full item record
No preview available
Title:
|
Marketingové komunikace vysoké školy |
Author: |
Borovská, Simona
|
Advisor: |
Jurášková, Olga
|
Abstract:
|
Tématem diplomové práce jsou marketingové komunikace vysoké školy. Teoretický základ vymezuje základní pojmy, jako je marketing a marketingové komunikace vysoké školy a marketingový výzkum. V praktické části je zpracován marketingový výzkum formou dotazníkového šetření. Dotazovány byly vnitřní i vnější cílové skupiny Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně a výsledky dotazníku sloužily k analýze současných marketingových komunikací UTB. Projektová část vychází z praktické části práce a obsahuje návrhy možných řešení na zlepšení komunikace UTB se svými cílovými skupinami. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/23959
|
Date:
|
2012-10-01 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
Discipline:
|
Marketingové komunikace |
Grade for thesis and defense:
|
C
32428
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account