Využití poznatků olfaktorie v oblasti marketingové komunikace
Show full item record
No preview available
Title:
|
Využití poznatků olfaktorie v oblasti marketingové komunikace |
Author: |
Moczerniuk, Adam
|
Advisor: |
Soukalová, Radomila
|
Abstract:
|
Tato práce se zabývá způsobem použití olfaktorických vlastností produktu pro účely marketingové komunikace. Snaží se předložit nejenom teoretické podklady pro toto téma, ale také analyzovat ukázkové komunikace, které obsahují olfaktorický rozměr. Poznatky takto získané byly využity pro návrh olfaktorického rozměru konkrétního produktu značky Baťa. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/23963
|
Date:
|
2012-10-01 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
Discipline:
|
Marketingové komunikace |
Grade for thesis and defense:
|
D
32457
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account