Využití poznatků olfaktorie v oblasti marketingové komunikace

DSpace Repository

Language: English čeština 

Využití poznatků olfaktorie v oblasti marketingové komunikace

Show full item record

No preview available
Title: Využití poznatků olfaktorie v oblasti marketingové komunikace
Author: Moczerniuk, Adam
Advisor: Soukalová, Radomila
Abstract: Tato práce se zabývá způsobem použití olfaktorických vlastností produktu pro účely marketingové komunikace. Snaží se předložit nejenom teoretické podklady pro toto téma, ale také analyzovat ukázkové komunikace, které obsahují olfaktorický rozměr. Poznatky takto získané byly využity pro návrh olfaktorického rozměru konkrétního produktu značky Baťa.
URI: http://hdl.handle.net/10563/23963
Date: 2012-10-01
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: D 32457


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
moczerniuk_2013_dp.pdf 2.954Mb PDF View/Open
moczerniuk_2013_vp.pdf 57.36Kb PDF View/Open
moczerniuk_2013_op.pdf 77.86Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account