Public relations Mateřského centra Prostějov

DSpace Repository

Language: English čeština 

Public relations Mateřského centra Prostějov

Show simple item record

dc.contributor.advisor Bačuvčík, Radim
dc.contributor.author Nekvapilová, Soňa
dc.date.accessioned 2013-10-11T01:30:36Z
dc.date.available 2013-10-11T01:30:36Z
dc.date.issued 2012-10-01
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/23977
dc.description.abstract Cílem diplomové práce je provést zhodnocení uplatňování PR aktivit v Mateřském centru Prostějov a navrhnout plán jejich zefektivnění. Práce je rozdělena na část teoretickou, praktickou a projektovou. Teoretická část obsahuje charakteristiku důležitých pojmů pro tuto práci, tedy pojmů jako neziskový sektor včetně jeho rozdělení, public relations a jejich formy, specifika public relations v neziskovém sektoru včetně prostředků jejich uplatňování a použité metody marketingového výzkumu. Praktická část je věnována představení organizace Mateřské centrum Prostějov, popisu používaných nástrojů PR v této organizaci a vyhodnocení realizovaného marketingového výzkumu. Projektová část diplomové práce je zpracována na základě výstupů z teoretické a praktické části práce a obsahuje návrh plánu na zefektivnění PR aktivit v Mateřském centru Prostějov. cs
dc.format 98 s. (129 339 znaků) cs
dc.format.extent 3608475 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Neziskový sektor cs
dc.subject občanské sdružení cs
dc.subject public relations cs
dc.subject prostředky PR cs
dc.subject Non-profit sector en
dc.subject civic association en
dc.subject public relations en
dc.subject PR tools en
dc.title Public relations Mateřského centra Prostějov cs
dc.title.alternative Public Relations of Mateřské Centrum Prostějov en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Harantová, Lenka
dc.date.accepted 2013-05-29
dc.description.abstract-translated The aim of this thesis is to evaluate the implementation of PR activities in Mateřské centrum Prostějov and to propose a plan of increasing their efficiency. There is the theoretical, practical and project section in the thesis. The theoretical section contains definitions of key concepts such as non-profit sector including its structure; public relations and their forms; specifics of public relations in the non-profit sector including the means of their implementation and the applied methods of marketing research. The practical section deals with introduction of the organization Mateřské centrum Prostějov, description of PR tools applied in the organization and evaluation of the realized marketing research. The project section of the diploma thesis is based on the data from the theoretical and the practical section and contains a draft plan for increasing of efficiency of PR activities in Mateřské centrum Prostějov. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/185 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Řízení netržních a sociálních služeb cs
dc.thesis.degree-discipline Non-Profit and Social Services Administration en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr. cs
dc.thesis.degree-program Hospodářská politika a správa cs
dc.thesis.degree-program Economic Policy and Administration en
dc.identifier.stag 32415
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2013-04-18


Files in this item

Files Size Format View
nekvapilová_2013_dp.pdf 3.441Mb PDF View/Open
nekvapilová_2013_vp.pdf 53.16Kb PDF View/Open
nekvapilová_2013_op.pdf 210.1Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account