dc.contributor.advisor |
Bačuvčík, Radim
|
|
dc.contributor.author |
Nekvapilová, Soňa
|
|
dc.date.accessioned |
2013-10-11T01:30:36Z |
|
dc.date.available |
2013-10-11T01:30:36Z |
|
dc.date.issued |
2012-10-01 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/23977
|
|
dc.description.abstract |
Cílem diplomové práce je provést zhodnocení uplatňování PR aktivit v Mateřském centru Prostějov a navrhnout plán jejich zefektivnění. Práce je rozdělena na část teoretickou, praktickou a projektovou. Teoretická část obsahuje charakteristiku důležitých pojmů pro tuto práci, tedy pojmů jako neziskový sektor včetně jeho rozdělení, public relations a jejich formy, specifika public relations v neziskovém sektoru včetně prostředků jejich uplatňování a použité metody marketingového výzkumu. Praktická část je věnována představení organizace Mateřské centrum Prostějov, popisu používaných nástrojů PR v této organizaci a vyhodnocení realizovaného marketingového výzkumu. Projektová část diplomové práce je zpracována na základě výstupů z teoretické a praktické části práce a obsahuje návrh plánu na zefektivnění PR aktivit v Mateřském centru Prostějov. |
cs |
dc.format |
98 s. (129 339 znaků) |
cs |
dc.format.extent |
3608475 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Neziskový sektor
|
cs |
dc.subject |
občanské sdružení
|
cs |
dc.subject |
public relations
|
cs |
dc.subject |
prostředky PR
|
cs |
dc.subject |
Non-profit sector
|
en |
dc.subject |
civic association
|
en |
dc.subject |
public relations
|
en |
dc.subject |
PR tools
|
en |
dc.title |
Public relations Mateřského centra Prostějov |
cs |
dc.title.alternative |
Public Relations of Mateřské Centrum Prostějov |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Harantová, Lenka |
|
dc.date.accepted |
2013-05-29 |
|
dc.description.abstract-translated |
The aim of this thesis is to evaluate the implementation of PR activities in Mateřské centrum Prostějov and to propose a plan of increasing their efficiency. There is the theoretical, practical and project section in the thesis. The theoretical section contains definitions of key concepts such as non-profit sector including its structure; public relations and their forms; specifics of public relations in the non-profit sector including the means of their implementation and the applied methods of marketing research. The practical section deals with introduction of the organization Mateřské centrum Prostějov, description of PR tools applied in the organization and evaluation of the realized marketing research. The project section of the diploma thesis is based on the data from the theoretical and the practical section and contains a draft plan for increasing of efficiency of PR activities in Mateřské centrum Prostějov. |
en |
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/185
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Řízení netržních a sociálních služeb |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Non-Profit and Social Services Administration |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Hospodářská politika a správa |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economic Policy and Administration |
en |
dc.identifier.stag |
32415
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2013-04-18 |
|