Preference značky v rámci procesu nákupního rozhodování
Show full item record
No preview available
Title:
|
Preference značky v rámci procesu nákupního rozhodování |
Author: |
Cibulka, Roman
|
Advisor: |
Kocourek, Josef
|
Abstract:
|
Bakalářská práce se zaměřuje na značku a preference spotřebitelů při nákupním rozhodování. V teoretické části je popsán vznik a historický vývoj značky od prvopočátků, až do období, kdy ji známe jako neodmyslitelnou součást výrobku, která často ovlivňuje chování spotřebitelů při nákupu. Práce předkládá různé pohledy na definování značky, vnímání hodnoty značky, vymezuje základy strategického řízení značky a zabývá se nákupním chováním spotřebitele při nákupu. Praktická část analyzuje výzkumnou sondu, jejímž cílem je zjistit nejčastější faktory, které ovlivňují nákupní rozhodování spotřebitelů při nákupu pánských společenských obleků. Práce má také za úkol zjistit, jaké preference spotřebitelé při nákupu mají, při jaké příležitosti společenský oblek nosí a zda mají svoji oblíbenou značku obleků. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/24000
|
Date:
|
2012-10-01 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
Discipline:
|
Marketingové komunikace |
Grade for thesis and defense:
|
B
32365
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account