dc.contributor.advisor |
Toboláková, Pavla
|
|
dc.contributor.author |
Vilímková, Veronika
|
|
dc.date.accessioned |
2013-10-11T02:24:42Z |
|
dc.date.available |
2013-10-11T02:24:42Z |
|
dc.date.issued |
2013-02-22 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/24016
|
|
dc.description.abstract |
Cílem diplomové práce je vytvořit příručku, kterou společnost Aukro.cz poskytne svým prodejcům online nebo fyzické podobě. Tato příručka popisuje, jakým způsobem mohou prodejci zlepšit a zvýšit prodeje na Aukro.cz. Příručka mimo jiné ukáže prodejcům cestu, jak se efektivně zapojit do propagačních projektů společnosti. Teoretická část vytváří základ pro praktickou část a zabývá se problematikou e-commerce, direct marketingem a procesem elektronického nakupování v České republice. Praktická část zahrnuje základní informace o společnosti a situační analýzy pomocí Porte-rova modelu a SWOT analýzy. Aukro.cz, díky své specifičnosti, musí pracovat na neustá-lém zvyšování prodejů svých prodejců, protože jsou to právě oni, kdo tvoří společnosti Aukro.cz zisk. |
cs |
dc.format |
88 s. (122 354 znaků) |
cs |
dc.format.extent |
1933217 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Direct marketing
|
cs |
dc.subject |
E-commerce
|
cs |
dc.subject |
E-business
|
cs |
dc.subject |
Internet
|
cs |
dc.subject |
E-shop
|
cs |
dc.subject |
Marketplace
|
cs |
dc.subject |
Direct marketing
|
en |
dc.subject |
E-commerce
|
en |
dc.subject |
E-business
|
en |
dc.subject |
Internet
|
en |
dc.subject |
E-shop
|
en |
dc.subject |
Marketplace
|
en |
dc.title |
Zvýšení efektivity prodejců na portálu Aukro.cz |
cs |
dc.title.alternative |
Increasing the Sellers Efficiency on the Aukro.cz web site |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Kressová, Petra |
|
dc.date.accepted |
2013-05-30 |
|
dc.description.abstract-translated |
The aim of the thesis is to create a manual which will be provided to Aukro sellers either online or in paper form. This manual describes the ways that Aukro sellers can use to improve and increase their sales on www.aukro.cz. The manual, besides other things, will show its sellers an option how to get effectively involved in Aukro promotional projects. The theoretical part forms the base for the practical part of the thesis and deals with the issues of e-commerce, direct marketing and process of online shopping within the Czech Republic. The practical part includes basic information about the Aukro company as well as situation analysis, like the Porter?s Five Forces tool and SWOT analysis. Aukro.cz, thanks to its uniqueness, needs to continually work on increasing its sellers' sales because they are those who generate the profit of the Aukro company. |
en |
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/175
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management a marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
29034
|
|
utb.result.grade |
C |
|
dc.date.submitted |
2013-05-02 |
|